Novi trendi v marketingu: trajnostna potrošnja in zeleno trženje

Novi trendi v marketingu: trajnostna potrošnja in zeleno trženje

18. 03. 2024

na spletu

Datum: 18. marec 2024, od 18.00 do 18.45 ure

V zadnjem času priča smo številnim spremembam v nakupnih odločitvah. Potrošniki postajajo bolj premišljeni in okoljsko osveščeni, pri čemer dajejo prednost trajnostnim izdelkom. Zeleno trženje pridobiva na pomembnosti kot odgovor na družbeno odgovornost in trajnostni razvoj. Na webinarju bomo odkrivali aktualne spremembe v nakupnem vedenju potrošnikov. Izpostavili bomo pomen trajnostne potrošnje in zelenega trženja, kar se odraža v povečani informiranosti in preudarnosti potrošnikov, ekološki ozaveščenosti, družbeni odgovornosti in pomenu trajnosti za podjetja.

O predavateljici: Prof. dr. Tina Vukasović je v svoji delovni karieri bila več kot dvanajst let zaposlena v gospodarstvu, v strateškem marketingu Perutnine Ptuj. Svoja raziskovalna dela predstavlja v uglednih domačih in tujih znanstvenih revijah ter na mednarodno priznanih konferencah. Na DOBA Fakulteti, kjer je bila dvakrat izbrana za naj učiteljico leta, izvaja predmete s področja marketinga, raziskav trga, razvoja izdelkov in blagovnih znamk, obnašanja strank … Moto, ki mu sledi pri svojem delu, je prisluhniti potrebam študentov, obogatiti njihovo znanje z inovativnim in ustvarjalnim pristopom poučevanja, s ciljem doseči najboljše učne rezultate.

Dodatne informacije in prijave



Nazaj