Socialno podjetništvo - prvi priročnik o socialnem podjetništvu v slovenskem jeziku

04.02.2013

Socialni podjetnik, družbena inovacija, podjetniška ideja, trg, poslovni model, produkt, obveznice z družbenim učinkom, hibridni kredit, lastniški in dolžniški kapital, investicijski spekter, pot do socialnopodjetniške ideje ...

V preteklih dneh je na Društvu mladinski ceh izšel priročnik Socialno podjetništvo - gre za prvi priročnik o socialnem podjetništvu v slovenskem jeziku.

S knjigo Socialno podjetništvo želijo splošni javnosti predstaviti ključne pojme in akterje na tem področju. Hkrati pa želijo bodočim socialnim podjetnikom ponuditi orodje, s pomočjo katerega bodo lažje naredili prve korake do uspešnega socialnega podjetja.

Poleg pomena, delovanja in zakonodaje o socialnem podjetništvu so se v knjigi osredotočili tudi na modele in pomen družbenega inoviranja. Družbena inovacija je namreč tista, ki lahko spremeni sistem in posledično vsaj za določeno ciljno skupino ali družben problem tudi življenje. Ali je družbena inovacija kot taka uresničena v klasičnem ali socialnem podjetništvu, v javnem sektorju ali nevladni organizaciji, dejansko ni pomembno, saj so njeni družbeni učinki nad tem. Kljub temu pa menijo, da bodo v prihodnosti družbene inovacije najbolj zaživele ravno znotraj socialnega podjetništva. Urednica knjige Tadeja Mesojedec je ob izidu med drugim poudarila, da socialni podjetnik ni en sam človek ali neki manjši tim, ampak skupnost entuziastov, ki dela in ustvarja za skupnost in družbo.

Knjiga je v omejeni izdaji na voljo brezplačno. V prihodnjih dneh jo boste lahko dobili na Društvu mladinski ceh.

Dodatne informacije: Za več informacij pišite na e-naslov: gsbodjAnmbejotlj.dfi/tj.


Nazaj

Zagotovite si

brezplačne podporne storitve za svoje podjetje

Pridružite se

hitro rastočim podjetjem v inovativnem okolju

bodite obveščeni

in se naročite na tedenski informativni bilten

Preglejte ponudbo

domačih javnih razpisov