Brezplačni spletni seminar - »Linkedin za podjetja: kako izstopati?«

02. 03. 2021

na spletu

Datum: 2. marec 2021

Tretji, zaključni del serije dogodkov, namenjenih spoznavanju možnosti rabe omrežja LinkedIn.

V decembru so začeli s sklopom spletnih dogodkov, namenjenih spoznavanju konceptov in orodij za uspešnejšo promocijo in posledično trženje izdelkov ali storitev.

Načrtovane so bile štiri teme, in sicer:

  • spoznavanje razlik med marketingom, ki ga izvajamo za podjetja in marketingom, ki ga izvajamo za končne kupce,
  • osebno znamčenje - izkoriščanje LinkedIna prek aktivnosti osebnega profila,
  • manj znane možnosti in priložnosti, ki jih LinkedIn nudi in
  • izkoriščanje LinkedIna prek aktivnosti poslovne strani ter spoznavanje naprednih prodajnih opcij.

Prvi tri teme so že izvedli. Če kdo želi pogledati posnetek prvega dela predavanja o LinkedInu, jim to lahko sporoči v komentarju pod to objavo.

Če pa želite povezavo do posnetka drugega dela predavanja o LInkedinu jim lahko sporočite pod to objavo.

Tretji del je namenjen predstavitvi uporabe strani podjetja na omrežju LinkedIn oz. izkoriščanju LinkedIna prek aktivnosti poslovne strani ter spoznavanje naprednih prodajnih opcij.

  • Company vs Showcase pages
  • Stran podjetja in dobre prakse, ter opcije za interakcijo
  • Izobraževanje trga prek LinkedIna (večstopenjska metoda)
  • Zakaj imajo (tudi večja) podjetja in blagovne znamke (praviloma) slabši uspeh prek poslovne strani
  • Kako, brez opcije profiliranja in ciljanja, atraktirati prave sledilce
  • Kako izstopati in kako preprečiti "pasivnost" sledilcev

Datum izvedbe: 2. marec 2021

Predaval bo g. Damjan Blagojević, strokovnjak s področja marketinga in LinkedIn-a ter direktor podjetja PRO Marketing d. o. o., ki je tudi član Slovenskega gradbenega grozda.

Predavanje, ki je za udeležence brezplačno, organizira Slovenski gradbeni grozd in spada v sklop aktivnosti prenosa znanj in kompetenc, na prednostnih področjih delovanja, ki so krožno gospodarstvo ter energijsko učinkovita in trajnostna gradnja, digitalizacija v gradbenem sektorju, inovacije in novi poslovni modeli ter mednarodno sodelovanje.

Informacije o svojem delu redno objavlja na omrežjih FacebookLinkedIn in Twitter.

Dodatne informacije in prijave

 

 



Nazaj