Brezplačna online akademija digitalnega marketinga - MODUL 5: »Priprava in izvedba spletne kampanje«

Brezplačna online akademija digitalnega marketinga - MODUL 5: »Priprava in izvedba spletne kampanje«

29. 09. 2020

online v izvedbi Inkubatorja Gea College

Datum: 29. september 2020, ob 16. uri

Splet je danes postal ključen za interakcijo z našimi potencialnimi kupci in možnosti za oglaševanje so skoraj neskončne. V poplavi različnih oglaševalskih kanalov pa je včasih težko ugotoviti, kaj bi bilo za posamezno podjetje najbolj smiselno - kateri oglaševalski kanal je najbolj primeren, katero ciljanje ali ciljna publika ima največji potencial za prodajo, na kakšen način jih nagovoriti in kako sploh oceniti potencial, ki ga ima digitalna kampanja. Skozi modul boste tako spoznavali elemente zasnove in izvedbe spletne kampanje, kako definirati digitalno strategijo in kako meriti in optimizirati njen uspeh.

V petem modulu »Priprava in izvedba spletne kampanje« boste spoznavali:

  • osnove obnašanja uporabnikov na spletu in kako le-ta vpliva na učinkovitost digitalnega oglaševanja,
  • kako zastaviti cilje za digitalno kampanjo,
  • kako načrtovati oglaševalski proračun in potencialen doseg ter rezultat spletne kampanje,
  • kako definirati strategijo in posamezne taktike, ki jih boste uporabili v vaših spletnih kampanjah,
  • ključne digitalne oglaševalske kanale in njihove karakteristike,
  • katere oglaševalske kanale je smiselno vključiti v digitalno strategijo,
  • ključne oglaševalske metrike oz. kako meriti uspeh vaše digitalne kampanje,
  • kako na podlagi rezultatov optimizirati digitalne kampanje. 

Predavatelj: Črt Podlogar se že 14 let ukvarja z digitalnim marketingom in spletno prodajo. Svojo kariero je začel v Studio Moderni, enemu od največjih igralcev na področju multi-channel prodaje v CEE regiji, kjer je sodeloval v ekipi, ki je skrbela za in razvijala ekosistem več kot 100 spletnih trgovin. Po več letih dela v Studio Moderna je kariero nadaljeval najprej kot vodja performance projektov na agenciji Renderspace, delu Pristop skupine, nato pa 5 let delal v agenciji za digitalni marketing in svetovanje Red Orbit, sprva kot vodja projektov in svetovalec, kasneje pa kot strateški direktor skrbel za usmerjanje njihovih največjih naročnikov in analiziral prednosti in slabosti različnih oglaševalskih pristopov na slovenskem in na tujih trgih. Danes je kot e-commerce marketing manager zaposlen na podjetju Sensilab, kjer skrbi za razvoj novih oglaševalskih kanalov in širitev spletne prodaje. Kot nekdanji radijski napovedovalec, debater in raziskovalni novinar danes znanje in izkušnje iz digitalnega marketinga kot predavatelj deli na različnih slovenskih in mednarodnih konferencah.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.



Nazaj