Brezplačna predstavitvena delavnica - Facebook, LinkedIn, Twitter in spletni dnevniki ter druge oblike družbenih medijev v poslovni rabi, Maribor

Brezplačna predstavitvena delavnica - Facebook, LinkedIn, Twitter in spletni dnevniki ter druge oblike družbenih medijev v poslovni rabi, Maribor

11. 03. 2014

Datum: 20. marec 2014, od 14.00 do 16.00 ure

Kraj: v prostorih Štajerske gospodarske zbornice, Ulica talcev 24, Maribor

Zagotovo si ne predstavljate poslovanja vašega podjetja brez mobilne telefonije ali e-pošte. Večina podjetij je v preteklih letih s spletnimi stranmi poskrbela tudi za osnovno prisotnost podjetja na svetovnem spletu. Vendar stvari se spreminjajo hitro kot še nikoli doslej. Tehnologije Splet 2.0 in družbeni mediji nas soočajo z novimi izzivi in podjetjem ponujajo nove možnosti. Kako lahko s pomočjo družbenih medijev izboljšate poslovanje ...

Po vsej verjetnosti že uporabljate Facebook, morda celo LinkedIn, zagotovo ste slišali za Twitter, Youtube, in naleteli na pričevanja o spremembah, ki jih v življenje in posel prinašajo družbeni mediji.

Vendar, kako pa družbeni mediji RESNIČNO lahko pripevajo k poslovanju vašega podjetja in boljšim poslovnim rezultatom? Kaj lahko vi in vaše podjetje resnično pričakujete od tako imenovane »revolucije družbenih medijev«? Ali lahko uporaba družbenih medijev res pripelje na vrata vašega podjetja nove kupce, poveča zadovoljstvo vaših strank in izboljša prihodkovno stran bilance vašega podjetja?

Da bi odgovorili na ta vprašanja, so za vas pripravili serijo praktičnih delavnic, v okviru katerih se boste seznanili z osnovnimi lastnostmi in principi družbenih medijev, njihove uporabe v trženjskem komuniciranju, pri izgradnji in utrjevanju prepoznavnosti vašega podjetja, vaših izdelkov in storitev.

20. marca 2014 vas ob 14.00 uri vabijo na brezplačni seminar z naslovom – »Facebook, LinkedIn, blogi in mikroblogersko družabno omrežje Twitter, ter druge oblike družbenih medijev v poslovni rabi«.

V okviru brezplačnega seminarja vam bodo pokazali, kako s pomočjo družbenih medijev pridobiti nove kupce, skrbeti za njihovo zadovoljstvo in širiti poslovanje podjetja. Seznanili se boste z različnimi platformami družbenih medijev, kot so družabna omrežja Facebook, Linkedin …, spletnimi dnevniki in mikroblogerskim omrežjem Twitter in njihovimi možnostmi v poslovnem komuniciranju in trženju.

S seboj lahko prinesete prenosne računalnike ter nekatere možnosti v času predavanja tudi praktično preizkusite. V času predavanja in delavnic bo zagotovljen brezžični dostop do interneta. Če boste želeli, se lahko v nadaljevanju pridružite posameznim praktičnim delavnicam na temo uporabe družbenih medijev, ki jih organizirajo v okviru Štajerske zbornice Slovenije.

Udeležba je brezplačna!

Dodatne informacije in prijave

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj