Kako do dobre uvrstitve v iskalnikih?

Kako do dobre uvrstitve v iskalnikih?

05. 02. 2013

Vir in informacije: Domenca d.o.o., www.domenca.com

Danes na spletu uspeh žanjejo tisti, ki so dobro uvrščeni v iskalnikih. Tega se lahko lotite z oglaševanjem v iskalnikih in z optimizacijo spletne strani. Prvi način prinese hiter učinek in je plačljiv. Drugi je dolgoročnejši in poskrbi za boljšo uvrstitev strani med naravnimi zadetki. Vas zanima, kaj lahko naredite sami?

Izberite prave ključne besede

Ključne besede so besede ali besedne zveze, s katerimi potencialni kupci iščejo informacije na spletu. So prvi stik med uporabnikom (iskalec informacij) in iskalnikom (vir informacij).

Katere ključne besede so prave za vas? Preden vložite svoj čas in denar v izboljševanje pozicije svoje spletne strani, sestavite dober seznam ključnih besed. Škoda bi bilo vlagati v ključno besedo, ki je nihče ne išče.

Sestavite si seznam besed ali besednih zvez, ki bi jih v iskalnik vpisali ljudje, ko iščejo ponudbo, kot je vaša. Ne osredotočite se samo na izraze, ki so pravilni v vaši stroki. Pomislite na besede, ki jih uporabljajo vaši kupci. Na primer, če ponujate »avtomobilske pnevmatike«, zapišite tudi ključno besedo »avtomobilske gume«.

Preverite, kako dobro iskane so vaše ključne besede. Pri tem si lahko pomagate z naslednjim orodjem. V okenca vnesete svoje ključne besede in spletno stran, kliknite na Napredne možnosti in filtri in nastavite državo na Slovenijo ter jezik na slovenščino. Ko prepišete besedilo Captcha in kliknete Iskanje, vam bo orodje pokazalo, kako dobro iskane so vaše ključne besede (glejte Lokalna mesečna iskanja). S temi informacijami lahko zdaj skrčite svoj seznam. Besede, ki jih išče zelo malo ljudi (npr. manj kot 10 na mesec), opustite. Lahko dodate še kakšno od besed, ki vam jih orodje predlaga.

Namig: ni nujno, da izberete najbolj iskane ključne besede. Če ponujate aparat za pripravo sladoleda, boste odkrili, da je ključna beseda »sladoled« mnogo bolje iskana kot pa »aparat za sladoled«. To pa ne pomeni, da je za vas bolj pomembna. »Sladoled« ljudje iščejo iz mnogih različnih razlogov, tisti, ki uporabijo »aparat za sladoled« pa bolj verjetno želijo kupiti izdelek, ki ga ponujate.

Sedaj, ko ste določili ključne besede, je čas, da jih uporabite. Vključite jih na pomembna mesta na spletni strani, kot je naslov spletne strani in njene podstrani. Čim več ključnih besed naj vsebujejo naslovi in vsebina besedil.

Pomembna je gostota ključnih besed v besedilu! Najlažje jo izračunate tako, da preštejete število ponavljanj ključne besede v besedilu in to delite s številom vseh besed. Idealna gostota naj bi bila med 2 in 8 %, in ne manj kot 1 %.

Dodatno pomaga, da pomembne ključne besede odebelite, podčrtate ali zapišete poševno. S ključnimi besedami opremite tudi besedila pod slikami na vaši strani, pojavijo naj se v imenu domene, URL naslovu, meta oznakah (opis spletne strani), notranjih in zunanjih povezavah, svežih vsebinah, ki jih objavljate na strani in še kje.

S takimi izboljšavami lahko dosežete dobre rezultate že v nekaj tednih ali mesecih. V splošnem pa velja, da je proces optimizacije tek na dolge proge, saj zahteva stalno urjenje v tehnikah optimizacije in nenehno ustvarjanje svežih vsebin in povezav.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj