Študentska marketinška dirka

Študentska marketinška dirka

11. 12. 2012

Vir in informacije: Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede, 23. 11. 2012, www.fov.uni-mb.si

Marketinška dirka se je začela! Hitro prijavite svojo tekmovalno ekipo, začutite svež veter idej in osvojite bogato nagrado!

Študentska marketinška dirka je edino nacionalno študentsko tekmovanje študentov v znanju marketinga. Organizira jo Katedra za marketing na Ekonomsko-poslovni fakulteti, v sodelovanju s študentskim Klubom za marketing. Aprila leta 2012 je sodelovalo 21 skupin iz šestih fakultet v Sloveniji in tudi letos želijo pritegniti in povabiti k sodelovanju čim več študentov, ki jim iskanje kreativnih rešitev predstavlja izziv.

Generalni pokrovitelj (Pivovarna Laško d.d.) je z željo aktivne oživitve sponzorstva na področju slovenskega vrhunskega športa za študente pripravil atraktiven izziv, ki bo študente pritegnil in aktivno vključil v iskanje najbolj svežih in kreativnih rešitev.

Opis študentskega izziva

Od študentov se pričakuje iskanje realnih kreativnih rešitev za aktiviranje sponzorskih vložkov na strani spozoriranca.

Pričakuje se, da bodo študentje preučili področje sponzorstva in športnega sponzorstva ter na podlagi značilnosti predstavljenega odnosa med sponzorjem in sponzorirancem, naravi proizvoda (alkoholne pijače) in na podlagi dobre prakse pripravili nabor aktivnosti za aktivacijo sponzorstva Pivovarne Laško d.d.

Pričakuje se program aktivnosti, ki bodo doprinesle k sledečim poslovnim ciljem:

  • neposredni prodajni učinek na dogodkih Rokometnega kluba Celje Pivovarna Laško
  • dvig prepoznavnosti Pivovarne Laško kot nosilca sponzorja kluba
  • poglabljanje odnosov z navijači Rokometnega kluba Celje Pivovarna Laško
  • povezava igralcev z blagovnimi znamkami Pivovarna Laško

Glavna nagrada je 2000€, nagrade pa prejmejo tudi drugo in tretje uvrščeni.

Vse zainteresirane skupine se lahko prijavijo do 15.1.2013 (prijavnico najdejo na spletnih straneh Kluba za marketing), svoje kreativne rešitve pa bodo tri najboljše skupine predstavile v torek, 2.4.2013 v prostorih EPF, kot finalni del celodnevnega dogodka Marketinški semafor.

Dodatne informacije: Več informacij vam je na voljo na e-naslovu: info@e-kzm.com in na Facebook strani 6. Študentske Marketinške Dirke, kjer lahko spremljate novosti, izveste kakšno koristno informacijo ali razpravljate z ostalimi.

Več

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj