Prilagodite ponudbo vašim kupcem

Prilagodite ponudbo vašim kupcem

21. 02. 2012

Vir in informacije: Zavod mladi podjetnik, 8.2.2012, http://mladipodjetnik.si/, Avtor: Saba Resnik

Kupci so si med seboj različni in kot podjetnik morate ugotoviti, kaj posameznega kupca motivira k nakupu. Na tak način lahko kasneje oblikujete ponudbo glede na razloge, zakaj kupci želijo kupiti določen proizvod ali storitev in si s tem povečate prodajo.

Mnogokrat se podjetnikom zdi njihov produkt dovolj dober, da bi se moral prodajati brez problema in ne posvečajo pozornosti temu, kaj si potrošniki resnično želijo.

V nadaljevanju si lahko preberete več o načinih, kako prodati svoj produkt z upoštevanjem želja vaših kupcev.

  1. V kolikor je kupec natančen in si želi natančne informacije o produktu, potem mu to tudi ponudite. Takšne stranke želijo zgolj informacije o produktu in jim ne bo všeč, če jih boste spraševali za kaj produkt potrebujejo ali jih prepričevali o koristnosti le-tega.
  2. V kolikor stranka ne ve kaj si želi, postanite njen svetovalec.
  3. Nekateri kupci si bolj kot točno določen produkt želijo globoke odnose. V takšnem primeru nikar ne hitite s prodajo - raje s stranko ustvarite dolgoročen odnos. Takšnim strankam morate pokazati, da vam ni vseeno z osebnimi sestanki, telefonskimi klici in zanimanjem za njihovo osebno življenje (preko poslovnih meja).
  4. V kolikor stranka želi prestiž, potem jo zapišite na seznam prvorazrednih strank.
  5. Nekaterim strankam so najbolj pomembna zagotovila in garancije. Takšnim strankam morate zagotoviti dobro storitev po izvršenem poslu in poudarjati garancije ter zagotovila, ki jih nudite za vaš proizvod ali za vašo storitev.
  6. Vse stranke pa si ne želijo tesnih odnosov, veliko informacij ali mnogo zagotovil, nekatere stranke želijo kar se da hitro kupiti vaš produkt. V kolikor prepoznate takšno stranko nikar ne ovinkarite, hitro in učinkovito je tisto, kar si takšne stranke želijo.
Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj