Kako naj se podjetja lotijo družabnih omrežij

Kako naj se podjetja lotijo družabnih omrežij

06. 09. 2011

Vir in informacije: Finance, 12.7.2011, www.finance.si, Avtor: Stane Petavs

Prek Facebooka lahko oblikujete dobro bazo svojih uporabnikov

Poslovanje prek družabnih omrežij ni primerno za vsa podjetja. Če se odločite za to možnost spodbujanja prodaje, bodite dejavni in čim prej pridobite čim več prijateljev. Prek Facebooka lahko oblikujete dobro bazo svojih uporabnikov.

Primeren je za tista, katerih ciljna skupina 'živi' s Facebookom (mlajša generacija). Kot za vse stvari v poslu pa tudi tu drži načelo, da lahko sadove dosežemo zgolj s strateško pripravljenim, premišljenim in profesionalnim pristopom.

Običajen nastop pomeni možnost zbiranja baze uporabnikov, ki naročniku v zameno za izbrano dodano vrednost (e-knjigo, sodelovanje v nagradni igri) posreduje svoje ime in e-naslov. Tako naročnik gradi svojo bazo (potencialnih) kupcev, s katero lahko redno komunicira prek družabnega omrežja, e-novic ...

Prvi pogoj je ustrezna spletna stran

Neaktivni oziroma slabo aktivni profili na družabnih omrežjih ne zrcalijo dobre podobe podjetja. Smisel vsakega profila na družabnem omrežju je informiranje potencialnih kupcev o storitvi ali izdelku in preusmeritev ter pridobitev povpraševanja. Če podjetnik nima ustrezne predstavitvene strani ali spletne trgovine, pa je to prvi pogoj, ki ga mora izpolniti.

Merite učinek

Podjetja, ki jih še ni na družabnih omrežjih, morajo najprej razmisliti, kdo so ciljni kupci, ki naj bi postali njihovi prijatelji in oboževalci. Ko se enkrat vzpostavi stran na Facebooku, je prva zelo pomembna naloga pridobiti čim več oboževalcev. Z nagradno igro ali pa, recimo, brezplačnim e-priročnikom lahko dokaj hitro pritegnete kar nekaj potencialnih kupcev. Te je nato potrebno redno obveščati o novostih, ponudbi, dodajati vsebino, skratka na vrsto pride tudi vloga spletnega trženja in bloganja.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj