Mala skrivnost: Partnerstvo za prebojne izdelke

Mala skrivnost: Partnerstvo za prebojne izdelke

08. 07. 2011

Vir in informacije: Podjetnik, Junij 2011, http://www.podjetnik.si/

Če nove izdelke razvijate sami in samo znotraj podjetja, imate vse manj možnosti za uspeh na trgu. Preboj je mogoče doseči s smiselnim povezovanjem različnih tehnologij, panog in področij znanja. O določenem izdelku ne razmišljamo izolirano, temveč upoštevamo dejstvo, da se naš izdelek na trgu skoraj zagotovo uporablja v kombinaciji z drugimi izdelki, kar takoj odpre prostor za nove ter zelo praktične inovativne rešitve ter razvojna partnerstva. Do novega produkta z razvojnim sodelovanjem vas vodi pet korakov:

  1. Analizirajte rabo vašega izdelka z vidika kupca.
  2. Preverite, s katerimi drugimi izdelki se uporabljajo vaši izdelki.
  3. Preverite, na katerih področjih se vaši in komplementarni izdelki ne ujemajo dovolj in kaj novega ter koristnega bi lahko skupen razvoj prinesel kupcem. Izdelajte specifikacijo novega produkta, ki se osredotoča na praktične probleme strank.
  4. Sklenite razvojno partnerstvo za razvoj produktnega paketa oziroma rešitve.
  5. Združite moči pri trženju nove rešitve.
Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj