Se sprašujete kaj vaše stranke govorijo o vašem izdelku ali storitvi?

Se sprašujete kaj vaše stranke govorijo o vašem izdelku ali storitvi?

08. 07. 2011

Vir in informacije: http://promarket.si/, 23.6.2011

V masi dnevnih objav preko socialnih omrežij je nemogoče spremljati vse debate, ki se odvijajo o vas ali vaših izdelkih/storitvah. Vendar če znate prisluhniti vašim strankam, imate lahko odličen vpogled v njihove zahteve, potrebe in jih lažje razumete. Zato so še kako dobrodošla orodja za spremljanje razprav na socialnih medijih, saj se lahko tudi pravočasno odzovete.

V nadaljevanju je predstavljenih 5 brezplačnih orodij, s katerimi boste prisluhnili razpravam na socialnih omrežjih:

  1. Social Mention: stran vam ponuja iskanje in analizo objav v realnem času. Gre za zelo enostavno orodje, ki združuje najpogostejše kazalnike aktivnosti socialnih medijev (strength, sentiment, passion, and reach).
  2. RSS Reader: prijavite se na brezplačni RSS bralnik, kot je Google Reader. Nato uporabite Google Blogs za možnosti iskanja blogov, glede na vaše področje, kot so Technorati in Blog Catalog. RSS vas obvešča, da so spletna mesta, ki ste jih izbrali kot relevantna, posodobila svojo vsebino. Tako lahko zadnje objave najdete na enem mestu.
  3. www.search.twitter.com: tukaj lahko iščete po ključnih besedah ali frazah in si ogledate objave (do dva tedna), ki so se pojavila na Twitterju. Ko boste našli ustrezne ključne besede, jih lahko dodate na RSS bralnik in boste o njih vedno obveščeni.
  4. Spletne ankete: orodja za spletne ankete so lahko neprecenljiv vir za poslušanje. Objavite anketo neposredno na vašo spletno stran ali blog in vaše občinstvo vam bo odgovorilo. Prav tako lahko sprožite anketo neposredno na Facebooku in Twiterju.
  5. Google alerts: to orodje vam omogoča, da vzpostavite iskalne poizvedbe za ključne besede, ki vam jih potem Google posreduje preko elektronske pošte. Dobra ideja, da prejemate opozorila za vaše podjetje, ustrezne izdelke in naslov spletne strani.

Teh orodij je kar nekaj, vendar ne bodite preobremenjeni s tem. To je lahko velik izziv za spremljanje vsega, zato poiščite rešitve, ki vam najbolje ustrezajo. Poslušanje vas lahko veliko nauči o tem kaj delate prav in morda še pomembneje, kaj počnete narobe. V vsakem primeru bodo vaše obstoječe in potencialne stranke cenile, da jim prisluhnete.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj