Kako do dobrih rezultatov pri trženjskem komuniciranju

Kako do dobrih rezultatov pri trženjskem komuniciranju

02. 11. 2010

Vir in informacije: Finance, 20.10.2010, http://www.finance.si/, Avtor: Sabina Petrov

Za uspeh in dobre rezultate trženjskega komuniciranja mora biti sklenjen celotni krog trženjskokomunikacijskih dejavnosti

Dobro trženjsko komuniciranje se začne s poznavanjem uporabnikov in njihovih potreb, z razmerami na trgu - konkurenco in širšim dogajanjem na trgu, zasnovanim produktom in njegovo konkurenčnostjo. Šele potem pride na vrsto komuniciranje.

Komuniciranje mora biti izvirno, da pritegne pozornost, in pomembno, da zanima ciljno skupino.

Zelo pomembno je, kako predstavimo produkt - če nimamo vpogleda v uporabnikove potrebe, lahko produkt oziroma ponudbo predstavimo narobe. In ne bo uspešen. To je prvi izziv dobre kampanje.

Sklenjen mora biti celotni krog

Za uspeh in dobre rezultate trženjskega komuniciranja mora biti sklenjen celoten krog trženjskokomunikacijskih dejavnosti. Trženjskokomunikacijska kampanja in njeni elementi - oglasi, izpostavitve na prodajnih mestih, degustacije ... - so le del, ki ga vidi ciljna javnost, pred tem pa mora podjetje narediti kar nekaj glavnih korakov. Od jasno postavljenih ciljev do razumevanja kategorije, pozicioniranja izdelka ali blagovne znamke, izbire in določanja elementov trženjskega spleta in ne nazadnje spremljanja rezultatov, iz katerih se lahko naučimo, katera aktivnost in kakšen splet dejavnosti je prinesel rezultate. Šibki ali manjkajoči členi v tem krogu so možna nevarnost za uspešno trženjskokomunikacijsko akcijo.

Najprej si je predvsem postaviti cilje, ki jih želimo doseči. To so prodajni cilji, povečanje tržnega deleža, povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, povečanje priljubljenosti blagovne znamke, gre za uvedbo novega izdelka, nove kategorije, nove blagovne znamke, spodbujanje zvestobe pri starih porabnikih ali pridobivanje novih ...

Več o tem si lahko preberete tukaj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj