Facebook in optimizacija strani z roko v roki

Facebook in optimizacija strani z roko v roki

12. 10. 2010

Vir in informacije: http://blog.spletnik.si, 5.10.2010, Avtor: Manca Korelc

Optimizacija strani vam pomaga spletno stran uvrstiti višje med naravnimi zadetki v iskalniku, Facebook stran pa poskrbi za branding na socialnem mediju. Katere so torej tiste aktivnosti, ki bodo povzpele vašo Facebook stran?

Prvi korak pri optimiziranju Facebook strani za iskanje je določanje ključnih besed, po katerih se želite optimizirati. Ključne besede izberete tako, da se postavite v kožo potencialnega kupca, ki sicer še ni slišal za vaše podjetje, toda potrebuje vaše izdelke/storitve. Te ključne besede uporabite tudi v URL naslovu vaše Facebook strani.

Poskrbite, da URL naslov predstavi identiteto vašega podjetja ali blagovne znamke. Ko boste pridobili več kot 100 oboževalcev vaše strani, že lahko spremenite naslov Facebook strani (primer: www.facebook.com/vašepodjetje).

Ko ste zbrali ključne besede in določili ime strani, je čas za bolj konkretne korake za optimizacijo strani.

Nekaj splošnih aktivnosti za optimizacijo Facebook strani:

  • dodajte ključne besede v okno za besedilo »napišite nekaj o sebi«,
  • dodajte ime spletne strani v Facebook profil,
  • prav tako vključite povezavo do profila na druge socialne medije (Twitter, LinkedIn …),
  • redno objavljajte zanimivo vsebino, povezano z vašimi storitvami, ki ni očitno prodajno usmerjena,
  • vključite ključne besede v vsako objavo, v kolikor je le možno,
  • bodite socialno usmerjeni, komunicirajte, izzovite komentarje,
  • dodajte multimedijske vsebine: videe iz YouTuba, fotografije izdelkov ali trgovine …
  • dodajte svoj Facebook naslov strani v podpis v e-mailu, e-novice, spletn stran …

Več o tem si lahko preberete tukaj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj