Brezplačna delavnica - »Prodaja na tujih trgih - priložnost in nujna poslovna odločitev«, Novo mesto

Brezplačna delavnica - »Prodaja na tujih trgih - priložnost in nujna poslovna odločitev«, Novo mesto

05. 09. 2017

»Uspeh je v prvem koraku ambicija, ki jo lahko uresničimo le, če se v drugem koraku odločimo za učenje in akcijo!«

Datum: 14. september 2017, od 9. do 14. ure

Kraj: v prostorih Gospodarske zbornice Dolenjske in Bele krajine, Novi trg 11, Novo mesto

»KOMPETENTNA SLOVENIJA« v okviru programa Kompetenčni centri za razvoj kadrov 2.0 omogoča brezplačno delavnico z naslovom: »Prodaja na tujih trgih - priložnost in nujna poslovna odločitev«, ki bo potekala v četrtek, 14. septembra 2017, od 9. do 14. ure, v prostorih Gospodarske zbornice Dolenjske in Bele krajine, Novi trg 11, Novo mesto.

O čem bodo govorili:

  • Zakaj se podjetja odločajo za poslovanje na tujih trgih in kdaj to postane razvojna nujnost?
  • Katera podjetja so primerna za delovanje na tujih trgih?
  • Kako oceniti izvozno pripravljenost našega podjetja in izbrati pravi ciljni trg?
  • Težave, tveganja in stroški pri delovanju na tujih trgih
  • Izbrani ciljni trg je potrebno dobro preučiti - kako opraviti preprosto tržno raziskavo?
  • Oblikovanje sistematičnega pristopa in izvozne strategije
  • Ali tujim partnerjem dajemo dovolj razlogov, da nas bodo sprejeli kot dobavitelje?
  • Pomembnost poznavanja distribucijskega sistema na izbranem tujem trgu in primer specifičnega delovanja sistema agentov na italijanskem trgu!
  • Kdo so naši poslovni partnerji na izbranem tujem trgu in kako načrtovati in izvesti prve poslovne stike?
  • Ali smo dovolj vztrajni?

Delavnica je namenjena vodjem in posameznikom na vseh ravneh.

Delavnica je za udeležence brezplačna.

Prijava: Prijavite se tukaj!

O predavateljici: Mateja Milost, direktorica podjetja Fimago d.o.o. že 22 let deluje na področju izvoznega svetovanja in postavitve marketinških strategij. Do danes je uspešno pomagala več kot 200 domačim in tujim podjetjem pri prodoru na tuje trge. Kot svetovalka za trženje sodeluje v številnih mednarodnih in čezmejnih projektih in je avtorica preko štiridesetih tržnih raziskav in študij za potrebe podjetji in projektov, med drugim je tudi avtorica Tržne analize za oblikovaje strategije turističnega razvoja Mongolije. Je predavateljica na Poslovno-tehniški fakulteti, Univerze v Novi Gorici, kjer je nosilka predmeta Ekonomika in organizacija podjetja in Trženje. V okviru Kompetenčnega centra za razvoj kadrov v lesarstvu, KOCLES 2.0 (2016/2017) deluje kot nosilka izobraževanj s področja trženja, prodaje in komuniciranja (Celovita šola trženja).

Ena največjih slovenskih bank je njeno predavanje z naslovom: »Naj vašo zgodbo o uspehu pripovedujejo vaši zadovoljni kupci« v lanskem letu izbrala za predavanje, ki je bilo izvedeno za okoli 200 podjetij komitentov po celi Sloveniji.

Več

Delavnico ob finančni podpori Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropske unije (Evropski socialni sklad) organizirata Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad RS in Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj