Na spletnem semianrju bodo predstavljene novosti, ki jih ureja nov Zakon o varstvu potrošnikov, z namenom, da bo poslovanje še naprej potekalo nemoteno.
Seznanili se boste z novimi obveznostmi in zagotovitvami skladnosti poslovanja, pri čemer bo poudarek na novostih glede garancije, novih pojmih: neskladnost blaga, blago z digitalnimi elementi, digitalna vsebina in digitalna storitev ter tudi glede objav cene in razprodaj po novem.
Spletni seminar je namenjen MSP in potencialnim podjetnikom, da se seznanijo z novo zakonodajo glede trženja blaga in storitev potrošnikom ter se pri tem izognejo morebitnim kršitvam novega zakona.
Spletni seminar bo izvedel France Antić, ki že vrsto let uspešno nudi pravno podporo podjetjem. Njegova področja so predvsem gospodarsko pogodbeno pravo, pravo varstva konkurence, varstvo potrošnikov in delovno prav
- Kaj ureja novi Zakon o varstvu potrošnikov?
- Osnovni pojmi - različni tipi garancij in jamčevanj, posebnosti slovenskega prava varstva potrošnikov
- Garancija: novosti pri obvezni garanciji, tržna garancija, tržna garancija trajnosti
- Neskladnost (prej stvarne napake)
- Povzetek rokov po novem
- Blago z digitalnimi elementi - definicija in konkretna priporočila za trgovce
- Digitalna vsebina in storitev - definicija in konkretna priporočila za trgovce
- Regresni zahtevki zoper dobavitelje, proizvajalce
- Nov individualen zahtevek potrošnika v primeru nepoštenih poslovnih praks
- Znižanje cene in razprodaje - nova pravila
- Ostale novosti
- Vprašanja in odgovori
Udeležba je brezplačna.
Prijave zbirajo najkasneje do torka, 14. 3. 2023 prek spletne prijavnice.