Brezplačna spletna okrogla miza - »ČAS ZA INOVACIJO: »SERVICE DESIGN« za učinkovito storitvizacijo z Marcom Stickdornom

03. 07. 2020

Datum: 8. julij 2020, od 10. do 12. ure 

Kraj: na spletu

Vabljeni na brezplačno spletno okroglo mizo - »ČAS ZA INOVACIJO: »SERVICE DESIGN« za učinkovito storitvizacijo z Marcom Stickdornom, kjer vam bodo strokovnjaki s področja storitvenega oblikovanja predstavili kaj pomeni »servitization« oz. »storitvizacija« ter kako preoblikovati svoje produkte v storitve, da bodo uporabniku čimbolj prijazni in prilagojeni njihovim zahtevam ter ustvarili izjemno uporabniško izkušnjo.

Krepitev naprednih proizvodenj je zaradi globalizacije ključni steber številnih strategij v srednjeevropskih državah. Mala in srednja podjetja (MSP) se soočajo s konkurenčnim pritiskom, poslovno okolje postaja vedno bolj zahtevno, zakonodajni okviri so vedno bolj kompleksni in vse to pritiska na proizvodna podjetja. Po drugi strani pa so kupci oz. uporabniki vedno bolj izobraženi in ozaveščeni, želijo vedeti kaj kupijo ter imajo vedno večje zahteve, kar podjetjem postavlja vedno večjo oviro za obstoj na trgu. Podjetja se z omenjenimi izzivi spopadajo na različne načine. Med drugim se je za zelo dobro izkazal poslovni model »storitvizacija« ali »service design« oz. »storitveno oblikovanje/ načrtovanje«.

Torej podjetja ponujajo dodatne storitve oz. ponujajo rešitve. A to zahteva spremembe v podjetjih - še posebej, če svoje storitve izvažajo. Pri tem je ključno oblikovanje dodatnih storitev, ki bodo kupcem ponudile nove poglede na produkt. Z načrtovanjem procesov v podjetju se predvidijo vse situacije od planiranja storitev oz. izdelkov po korakih, le-te pa se prilagodi uporabnikovim potrebam oz. tako, da uporabnik dobi izjemno uporabniško izkušnjo.

Eno je se je želeti imeti zadovoljne uporabnike. Čisto druga pa je dejansko dostaviti izkušnjo, ki dosledno zadovolji uporabnike in jim vzbudi željo po še.

Sodelujoči: 

  • Marc Stickdorn; Strokovnjak na področju storitvenega načrtovanja/oblikovanja, avtor, podjetnik

Marc je soustanovitelj in izvršni direktor podjetja „More than Metrics“, ki ustvarja programsko opremo za oblikovanje storitev, kot sta „Smaply“ in „ExperienceFellow“. S strateškim upravljanjem in oblikovanjem storitev pomaga organizacijam, da trajnostno vgradijo oblikovanje storitev v svoje strukture, procese in kulturo. Razvil je Journey Map Ops, uporabniško usmerjen pristop upravljanja organizacij, ki uporabljajo digitalne karte potovanj kot orodje za vizualno upravljanje. Je urednik in avtor večkrat nagrajene knjige "This is Service Design Thinking" (2010) in glavni avtor nadaljevanj "This is Service Design Doing" (2018) in "This is the Design Design Methods" (2018). Marc redno predava na konferencah o oblikovanju storitev in podjetništvu. Na univerzah poučuje oblikovanje storitev in ponuja javne in ekskluzivne tečaje. Že nekaj let dela doktorat na Univerzi v Erlangen-Nürnbergu v Nemčiji na področju informacijskih sistemov, na osnovi znanosti o oblikovanju, v katerih je razvil nov pristop k mobilnim etnografskim raziskavam. Skoraj več let je doktorat že skoraj končan… Marc živi v Innsbrucku / Avstriji, obkrožen z evropskimi Alpami. Če Marc ne dela, rad potuje z družino, uživa ob dobri kavi in vozi klasični motocikel.

  • Mag. Janja Petkovšek, direktorica Združenja kovinske industrije pri Gospodarski zbornici Slovenije

V okviru združenja je odgovorna za vsakodnevno pomoč in svetovanje podjetjem, članom Združenja, sodeluje pri različnih raziskovalnih projektih, skrbi za vzdrževanje povezav in stikov s slovenskimi organi ter zastopa Združenje v nekaterih nacionalnih (SIQ, TECOS) in evropskih organih (CEEMET, ORGALIME). Je tudi članica več odborov ter v stalnem kontaktu s centri znanja.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Ta projekt transnacionalnega sodelovanja je financiran s strani Interreg CENTRAL EUROPE: www.interreg-central.eu/prosperamnet.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj