Umetnost upsella in cross-sella ter oglaševanja s pomočjo TikToka, Krško

Umetnost upsella in cross-sella ter oglaševanja s pomočjo TikToka, Krško

29. 07. 2025

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Kraj: Podjetniški inkubator Krško, Cesta krških žrtev 44, Krško

Datum: 13. in 26. avgust 2025, od 16.00 do 19.00 ure

  • prva delavnica:13. 8. 2025, od 16.00 do 19.00 ure |Umetnost upsella in cross-sella: kako povečati prodajo med obstoječimi strankami z nadgradnjo in dodatnimi storitvami
  • druga delavnica: 26. 8. 2025, od 16.00 do 19.00 ure | TikTok 101: učinkovito upravljanje profilov in oglaševanja

SPOT Svetovanje Posavje - CPT Krško vas vljudno vabi na brezplačno podjetniško usposabljanje PRODAJE ter OGLAŠEVANJA s pomočjo TikToka.

Povečevanje prodaje danes ne pomeni le iskanja novih strank - temveč pametno delo z obstoječimi in učinkovito prisotnost na kanalih, kjer je pozornost ljudi največja. Prav to sta fokusa dveh praktičnih delavnic: prva vas nauči, kako povečati vrednost nakupa z uporabo tehnik upsella in cross-sella, druga pa, kako izkoristiti moč TikToka - najhitreje rastočega družbenega omrežja - za večji doseg, boljšo prepoznavnost in uspešne oglaševalske kampanje. Obe delavnici ponujata konkretna orodja, primere iz prakse in znanje, ki ga lahko takoj uporabite v svojem poslu.

OPIS PRVE DELAVNICE: Umetnost upsella in cross-sella: kako povečati prodajo med obstoječimi strankami z nadgradnjo in dodatnimi storitvami

Povečevanje prodaje običajno povezujemo z iskanjem novih strank. A resnična skrivnost rasti prihodkov pogosto tiči drugje - v tem, kako dobro znamo prodati več tistim, ki že kupujejo od nas.

Upsell je izjemno učinkovita prodajna tehnika, s katero obstoječi stranki ponudimo nadgradnjo, dodatek ali boljšo različico izdelka oz. storitve, za katerega se je že odločila. Ko je upsell izveden premišljeno in pravočasno, ne deluje kot vsiljevanje, temveč kot pomoč stranki, da doseže boljši rezultat – vi pa s tem povečate svojo prodajo, pogosto brez dodatnih stroškov.

Večina podjetnikov, freelancerjev in prodajnih ekip to priložnost spregleda. Ali zato, ker ne prepoznajo konkretnih točk, kjer bi lahko vključili upsell, ali pa zato, ker ne vedo, kako oblikovati ponudbo, ki bo za stranko relevantna in prepričljiva.

O DELAVNICI: Na delavnici boste raziskali, kaj pravzaprav je upsell, zakaj deluje in kako ga vključiti v svoj prodajni proces - ne glede na to, ali prodajate izdelke, storitve ali digitalne produkte.

Spoznali boste:

  • razliko med upsellom in cross-sellom ter zakaj je ta pomembna,
  • kje v uporabniški poti se nahajajo ključne priložnosti za upsell,
  • kako oblikovati prepričljivo ponudbo, ki poveča vrednost nakupa,
  • kako komunicirati upsell brez občutka vsiljevanja - in s tem povečati zaupanje,
  • katere psihološke sprožilce uporabljajo najboljši prodajniki za subtilno in uspešno upsell strategijo,
  • konkretne primere iz prakse, iz različnih panog (od spletnih trgovin do svetovalnih oz. storitvenih podjetij).

OPIS DRUGE DELAVNICE: TikTok 101: učinkovito upravljanje profilov in oglaševanja

TikTok ima več kot 1.5 milijarde uporabnikov, v Sloveniji pa več kot 800.000 rednih uporabnikov. Od septembra 2024 je v Sloveniji in regiji na voljo oglaševanje na TikToku. TikTok oglasi v svetu prinašajo odlične prodajne rezultate, organsko upravljanje profilov z odlično vsebino pa nam omogoča pristno komunikacijo z gledalci in “brezplačno viralnost”.

Na delavnici boste spoznali vse osnove TikTok-a in TikTok oglaševanja in v praktičnem delu spoznali:

  • Vsa pravila in zakonitosti native TikTok-a in TikTok oglaševanja
  • Glavne sestavine odlične TikTok Strategije
  • Kako postaviti učinkovito TikTok oglaševalsko kampanjo
  • Osnovno upravljanje TikTok oglasov
  • Katere so ključne metrike za spremljanje uspešnosti organskih objav in oglasov
  • Kako postaviti dober scenarij za TikTok
  • Kako posneti dobre posnetke za TikTok

IZVEDBA: Delavnica bo izvedena v dveh delih saj gre za dve plati istega cilja: povečanja prodaje. Prva delavnica se osredotoča na to, kako z nadgradnjami in dodatnimi ponudbami povečati vrednost vsakega obstoječega kupca. Druga pa pokaže, kako s pomočjo TikToka doseči nove kupce in graditi prepoznavnost na platformi, kjer pozornost uporabnikov prinaša konkretne rezultate. Skupaj tvorita celostni pristop k prodaji: kako najprej pritegniti prave ljudi - in jim nato prodati več, bolje in bolj učinkovito.

  • Prva delavnica: 13. 8. 2025, od 16.00 do 19.00 ure |Umetnost upsella in cross-sella: kako povečati prodajo med obstoječimi strankami z nadgradnjo in dodatnimi storitvami
  • Druga delavnica: 26. 8. 2025, od 16.00 do 19.00 ure | TikTok 101: učinkovito upravljanje profilov in oglaševanja

Obe srečanji bosta potekali v prostorih Podjetniškega inkubatorja Krško, Cesta krških žrtev 44, Krško.

IZVAJALEC DELAVNICE:

Na prvi delavnici bosta Jan Kukovec in Zoran Dramićanin združila več kot 30 let izkušenj s področja prodaje in marketinga. Udeleženci bodo spoznali konkretne pristope za prodajo fizičnih in digitalnih produktov, metode za hitrejše doseganje rezultatov (low hanging fruit theory), strategije za postopno rast (value ladder), ter pomembnost mreženja. Poudarek bo tudi na uporabi LinkedIna, cold outreach-u in mednarodni prodaji, ki jih Jan in Zoran že leta uporabljata. Namenjeno vsem, ki želijo prodajati pametneje, ne več.

Na drugi delavnici bosta Jan Kukovec in Nik Čuruvija iz 916 HUB predstavila vse osnove za uspešno nastopanje na TikToku. Udeleženci bodo spoznali načine za postavitev uspešne strategije za upravljanje TikTok profilov in TikTok oglaševanja. Jan in Nik prihajata iz podjetja 916 HUB ki uspešno ustvarja vertikalne video vsebine za več kot 50 naročnikov v Sloveniji in širši regiji in sodeluje dirketno s TikTokom. Pripravite vprašanja, Jan in Nik imata odgovore.

Dogodek je brezplačen z obvezno predhodno prijavo!

Prijave sprejemajo do zapolnitve razpoložljivih mest.

Dodatne informacije in prijave

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj