Razmišljate o vstopu na kitajski trg?

Razmišljate o vstopu na kitajski trg?

Razmišljate o vstopu na kitajski trg?

15. 11. 2021

S ciljem temeljite priprave za vstop in širitev poslovanja na kitajski trg, načrtuje SPIRIT Slovenija v začetku leta 2022 spletni izobraževalni program.

Vir in informacije: Izvozno okno, 3. 11. 2021, www.izvoznookno.si

Priložnosti na kitajskem trgu

Kitajska je drugo največje gospodarstvo na svetu. Hkrati ostaja, kljub umirjanju rasti BDP, eno najhitreje rastočih gospodarstev na svetu.

Gospodarska dejavnost na kitajskem se preusmerja od nizkocenovne, delovno intenzivne proizvodnje, k tehnološko intenzivnejši proizvodnji z visoko dodano vrednostjo. Razcvet doživljajo novi sektorji, kot sta e-trgovina in spletne finančne storitve. V gospodarski strukturi prevladujejo izvozno usmerjeni sektorji.

Velikost države, naraščajoča kupna moč, spreminjajoča se demografija in gospodarska preobrazba, ustvarjajo številne nove poslovne priložnosti tudi za slovenska podjetja. Med najbolj perspektivne sektorje uvrščamo:

  • strojno industrijo,kot enega vodilnih stebrov državnega gospodarstva. Najbolj obetavne poslovne priložnosti so v segmentih CNC obdelovalni stroji, robotika, 3D-tiskarska oprema ter energetsko učinkovita in okoljevarstvena oprema.
  • avtomobilsko industrijo, enega od desetih sektorjev programa Made in China 2025, ki je deležna vladnih spodbud za prehod v napredno proizvodnjo z večjo dodano vrednostjo.
  • gradbeništvo,s poudarkom na zeleni gradnji. Kitajska si prizadeva ohranjati naravne vire in zmanjšati emisije toplogrednih plinov.

Neizkoriščenih poslovnih priložnosti je  torej veliko. Hkrati je kitajski trg raznolik in zanj veljajo številne posebnosti. Zato se je potrebno za vstop na kitajski trg še posebej temeljito pripraviti.
Okvirna vsebina spletnega seminarja

S ciljem temeljite priprave za vstop in širitev poslovanja na kitajski trg, načrtuje SPIRIT Slovenija v začetku leta 2022 spletni izobraževalni program, ki bo vključeval:

  • spoznavanje poslovnega in pravnega okolja Kitajske ter načinov vstopa na trg,
  • preučitev kulturnih razlik, ki vplivajo na način poslovanja na kitajskem trgu,
  • vpliv pandemije COVID -19 na kitajsko poslovno okolje,
  • posebnosti vezane na zaščito intelektualne lastnine in standardizacijo ter
  • predstavitev kitajskih spletnih prodajnih platform (t.i. makretplaces).

Vsebine bodo predstavili izkušeni strokovnjaki, ki dobro poznajo trg in na kitajskem tudi živijo. V okviru programa bodo predstavljene tudi izkušnje slovenskih podjetij, ki na trgu že poslujejo.

Spletni seminar je del izobraževalnega programa Strateško na trg, v okviru katerega širimo znanja za lažji vstop na perspektivne trge malim in srednjim podjetjem. Več o programu in kako program ocenjujejo dosedanji udeleženci,  si lahko preberete na tej povezavi.

Interes lahko posredujete že danes

V kolikor spada Kitajska med potencialne trge vašega podjetja, predstavlja spletni seminar priložnost, ki jo ne smete zamuditi. Udeležba v okviru spletnega seminarja vam bo v pomoč pri preučitvi načina vstopa in širitve poslovanja na tem zanimivem trgu.

Prijave bomo predvidoma pričeli zbirati v začetku naslednjega leta, interes pa lahko oddate že danes, s klikom na to povezavo.

Zanima me udeležba v programu - Strateško na kitajski trg

Kontakt za dodatne informacije: SPIRIT Slovenija, javna agencija, Kontaktna oseba: Martin Zadel, e-naslov: martin.zadel@spiritslovenia.si

Želite izvedeti več?

Oglejte si naše vsebine

Nazaj