Do 5. junija čas za prijavo za trajnostno transformacijo

02. 06. 2020

Vir in informacije: Delo, 27. 5. 2020, www.delo.si, Avtor: Marjana Kristan Fazarinc

Podjetja, ki želijo pripraviti trajnostno poslovno strategijo, bodo lahko dobila do 100.000 evrov spodbude.

Javna agencija SPIRIT Slovenija vabi podjetja, ki želijo trajnostno poslovanje učinkovito vpeljati v svoje strateške in operativne procese, k prijavi na razpis trajnostne poslovne strateške transformacije, ki se izteče 5. junija. Podjetja bodo pod vodstvom s strani agencije dodeljenih strokovnjakov pripravili trajnostno poslovno strategijo za svoje podjetje, zatem pa za njeno uresničevanje lahko pridobili tudi finančno spodbudo do največ 100.000 evrov oziroma do 50 odstotkov upravičenih stroškov.

V današnjih časih je vključevanje in načrtovanje družbenih, okoljskih in ekonomskih učinkov v poslovne procese nujno, če želi biti podjetje dolgoročno uspešno in konkurenčno na trgu. Številna podjetja v svetu, pa tudi v Sloveniji dokazujejo, da je trajnostno načrtovano poslovanje poslovno koristno in da lahko hkrati dosegajo trajnostno in finančno uspešnost.

Program trajnostne strateške transformacije poslovanja podjetij se izvaja procesno: podjetje se v prvi fazi najprej udeleži programa Akademije trajnostne poslovne strateške transformacije, kjer skupaj z zunanjimi strokovnjaki sistematično niza korake za učinkovito vpeljavo trajnostnega poslovanja v svoje strateške in operativne procese.

Izvedbo programa Akademije v celoti organizira in stroškovno krije javna agencija SPIRIT Slovenija. Podjetja se v program vključijo s prijavo na javni razpis Spodbujanje trajnostne poslovne strateške transformacije in razvoj novih poslovnih modelov v slovenskih podjetjih za lažje vključevanje v globalne verige vrednosti.

Več kot pet mesecev poglobljenega dela z vodstvom in zaposlenimi v podjetju vodi k temeljiti prenovi in postavitvi novih vrednot ter postavljanju boljših temeljev poslovanja. Rezultat je priprava trajnostne poslovne strategije in novega poslovnega modela ter pilotnih projektov za njihovo uresničevanje. V drugi fazi sledi prenos pilotnih izvedbenih projektov v prakso, kar predstavlja začetek uresničevanja pripravljene trajnostne poslovne strategije.



Nazaj