Osem nasvetov za učinkovito oglaševanje v krizi

Osem nasvetov za učinkovito oglaševanje v krizi

25. 05. 2010

Vir in informacije: Data d.o.o., 21.5.2010, www.data.si

  • Prvi nasvet je, da je da živite za to kar delate - potrebno je delati s strastjo in navdušenjem ter to energijo širiti okoli sebe.
  • Drugi nasvet je, da pri učinkovitem trženju predvsem dobro spoznate svojega kupca in veste, kaj mu koristi. Zanimiv trženjski splet ne nastane zato, ker je izdelek ali storitev sama po sebi zanimiva in koristna, ampak zato, ker prodajalec ve, komu in zakaj jo ponuja in kakšno celostno vrednost lahko s tem ustvari v dobro kupca.
  • Tretji nasvet je nenehna preža na priložnosti. Ni dovolj vedeti le vsega o sebi, svojem izdelku ali svoji panogi. Raziskovati je treba gibanja na trgih in v družbi, doma in v tujini, po spletu in v vsakdanjem življenju.
  • Četrti nasvet je, da odkrijete svojo tržno nišo in se vanjo usmerite nišo. Oblikovati je treba svojo zgodbo, ki si jo kupci želijo in jo bodo kupovali.
  • Splača se poiskati svoje prednosti, se osredotočiti nanje in jih razvijati. To je peti nasvet.
  • Šesti nasvet - brez timskega dela ni uspeha. Za idejo, za storitev, za izdelek je treba navdušiti sodelavce in partnerje. Nujno je vzdrževanje dobrih odnosov. Treba jih je vpeti v svoje ideje in jih prepričati, da zadovoljni širijo "vašo" zgodbo.
  • Sedmi nasvet -ne dovolite si, da ne bi držali svojih obljub ali izpolnili pričakovanj kupcev - le tako se ustvarjajo zadovoljstvo, zaupanje in zvestoba porabnikov.
  • In na koncu osmi nasvet - ne pozabite na segmentiranje, ciljanje, in pozicioniranje, tako boste ustvarili odlično trženjsko strategijo.

Ideja je še vedno temelj vsakega posla. Po tem, ko jo preoblikujemo v tržno zanimiv izdelek ali storitev, morda novo rešitev, ki olajša porabniku vsakdanje življenje ali pa ga naredi zanimivejšega, sledi raziskovanje.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj