Okrogla miza – »Blagovna znamka - investicija v uspeh«

Okrogla miza – »Blagovna znamka - investicija v uspeh«

11. 05. 2010

Datum: 12. maj 2010, ob 14.00 uri

Kraj: Gospodarska zbornica Slovenije, Dimičeva 13, Ljubljana (Poslovna oaza v 7. nadstropju)

Z globalizacijo so prav blagovne znamke postale zvezde, sinonim dobrega poslovanja, ugleda in celo obljuba za uspeh v poslovnem ali družabnem življenju. Čeprav lahko kakovostno in dobro prepoznavna znamka predstavlja veliko bogastvo podjetja, se mnoga podjetja pomena in vloge blagovnih znamk še ne zavedajo. Še prepogosto po hodnikih in pisarnah odmeva stališče »Kaj nam je tega treba, mi vendar potrebujemo naročila, prodajo«.

Blagovne znamke predstavljajo velik še neizkoriščen potencial. Kako ustvariti močno blagovno znamko v očeh kupcev? Kako jo ovrednotiti v podjetju, kako jo pravno zavarovati? Odgovore na ta in podobna vprašanja bomo skupaj s strokovnjaki iz gospodarstva in znanstvene sfere iskali na okrogli mizi, ki jo organizira Gospodarska zbornica Slovenije v sodelovanju z Društvom oblikovalcev Slovenije. Predstavljeni bodo tudi primeri dobrih praks.

Okrogla miza – »Blagovna znamka – investicija v uspeh« bo potekala v sredo, 12. maja 2010, ob 14.00 uri na Gospodarski zbornici Slovenije, Dimičeva 13, Ljubljana, v Poslovni oazi v 7. nadstropju.

Okrogla miza je namenjena vsem odločevalcem v podjetjih, pravnikom, tržnikom in oblikovalcem.

Okvirni program:

14:00 – 14:05

Pozdravni nagovor
mag. Samo Hribar Milič, generalni direktor GZS

14:05 – 14:25

Pravni vidiki investicije v uspeh

 

Kako z znamko zavarovati položaj na trgu?
dr. Jurij Žurej, direktor Urada RS za intelektualno lastnino
Znamka kot pravica industrijske lastnine
Marko Djinović, namestnik vodje Pravne službe GZS
Skrite pasti pri zaščiti znamke
Marjanca Golmajer Zima, direktorica Patentne pisarne, d.o.o.

14:25 – 14:40

Trženjski vidiki investicije v uspeh

 

Močne blagovne znamke – v očeh potrošnikov in v glavah managerjev
doc. dr. Maja Konečnik Ruzzier, Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani
Pomen in vloga znamke v poslovnem okolju
mag. Petra Lapajne, starejša svetovalka, Pristop d.o.o.

14:40 – 14:55

Oblikovalski vidiki investicije v uspeh

 

Oblikovanje znamke kot vizualno komuniciranje s ciljno javnostjo
Robert Klun, predsednik Društva oblikovalcev Slovenije in direktor podjetja Klun- ambienti d.o.o.
Jurij Dobrila, direktor podjetja Ardi d.o.o.

14:55– 15:10

Primeri dobrih praks

15:10 – 16:00

Razprava

16:00

Vabilo na ogled razstave

Udeležba na okrogli mizi je brezplačna.

Prijave: Prijavite se preko spletnega obrazca. Število mest je omejeno.

Dodatne informacije: Gospodarska zbornica Slovenije (GZS), Kontaktna oseba: Eva Žontar, Tel: (01) 5898 480, E-mail: eva.zontar@gzs.si.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj