Ekskluzivni zajtrk za tržnike: Marketinška analitika: orodje, brez katerega danes ne gre

Ekskluzivni zajtrk za tržnike: Marketinška analitika: orodje, brez katerega danes ne gre

26. 06. 2013

Datum: 27. junij 2013, od 9.00 do 11.45 ure

Kraj: hotel Plaza, Ljubljana

V naslednjih letih čakajo CMO-je izzivi: oceani podatkov, gradnja in vzdrževanje odnosov s kupci, novi prodajni kanali in demografske spremembe. Podjetja, ki bodo znala upravljati te štiri ključne izzive bodo liderji na trgu.

Kako ponuditi stranki pravo rešitev ob pravem času na način, ki znatno poveča možnost nakupa, boste izvedeli poslovnem zajtrku, ki bo 27. junija 2013 v hotelu Plaza, od 9.00 do 11.45 ure.

Uvodničar bo Tony Hočevar, ki je pri IBM-u odgovoren za marketing poslovne analitike za rastoče trge. Vrhunski strokovnjak s 24-letnimi izkušnjami, ki segajo od marketinga, prodaje in projektnega vodenja do menedžerskega svetovanja. Odlikuje ga dobro poznavanje izzivov podjetij pri uvajanju poslovne analitike v svoje poslovne modele, priprave ocene tveganj, vrednotenje marketinških kampanj.

Program

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj