Brezplačna delavnica - »TikTok«, Trbovlje

14. 06. 2022

Datum:

Kraj: Katapult, Gabrsko 12, Trbovlje

Kaj imajo skupnega TikTok, Apple in Tesla?

TikTok je najhitrejše rastoče družbeno omrežje na svetu. V nasprotju z javnim mnenjem platforma hitro raste tudi med starejšimi od 30 let. Tisti, ki jo razumejo, čez noč postanejo TikTok zvezde. Kako je možno, da tudi vaše podjetje postane TikTok zvezda, pa je vprašanje, ki si ga bomo zastavili na delavnici.

Z Domnom Rozmanom in Petrom Kokaljem (Dunking Devils Studios) boste spoznali trenutne TikTok trende, primere dobrih praks in uporabne metode za podjetja in blagovne znamke, ki želijo ustvariti svojo TikTok skupnost. Z delavnice boste odšli opremljeni z novim znanjem in samozavestnejši pri vodenju TikTok profilov in ustvarjanju vsebine, ki viralno zaokroži po Sloveniji in svetu.

Predhodno poznavanje delovanja TikToka ni potrebno, imejte pa pred udeležbo na telefonu naloženo aplikacijo TikTok.

Predavatelj: Domen Rozman

Domen Rozman je leta 2004 je v družbi prijateljev in s pomočjo male prožne ponjave začel zabijati koše. Iz strasti je nastala akrobatska skupina Dunking Devils, ki si je z že več kot 2000 nastopi v 49 državah sveta na kar 5 kontinentih utrdila pot do uspeha.

Domen z »growth hacking« metodami že 15 let ustvarja viralne kampanje, ki so bile ključne za svetoven uspeh in prepoznavnost Dunking Devilsov. V svoji bogati karieri je na odru kot akrobat zbral več kot 1000 nastopov, predaval pa je med drugim že na TEDxu, Slovenskih Gazelah, Websiju, Univerzi v Mariboru in Ljubljani, konferenci NETpro, Pravi Ideji, Diggitu in na delavnicah Marketing Magazina.

Pandemija pa je marca 2020 Dunking Devilse pustila popolnoma brez nastopov in posledično brez dohodka. Zato je Domen z ekipo moral pivotirati v drugo dejavnost, druge izbire niso imeli. Sledeč svojemu motu: “Obstaja ena prava smer. Navzgor!” je Dunking Devilsom avgusta 2020 le uspel tako željen preboj in sicer v digitalnem svetu.

Domen zato danes vodi ekipo kreativcev, ki sestavljajo agencijo Dunking Devils Studios ter ustvarjajo marketinške kampanje in videe, ki jih je videlo že več kot 300 milijonov ljudi po vsem svetu.

Trenutno največ časa posveti omrežju TikTok, sam mu namreč pravi družbeno omrežje prihodnosti. Z ekipo za priznane slovenske blagovne znamke namreč vodi TikTok profile na ključ. Na TikTok so tako s pomočjo ekipe Dunking Devils Studios vstopili že Dormeo, Leone, Aleja, CityPark, Sola in mnogi drugi. 

Udeležba je brezplačna.

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj