19. 04. 2022
Datum: 6. maj 2022, od 9.00 do 11.00 ure
Kraj: na spletu preko aplikacije ZOOM
SPOT Svetovanje Podravje vas vabi na brezplačno spletno delavnico z naslovom: »Prodaja v turbulentnih časih«, kjer se boste seznanili s pristopi, kako izzive prodaje v trenutnih razmerah spremeniti v priložnosti.
Na delavnici se boste podrobneje seznanili z naslednjo vsebino:
- COVID je spodbudil k razmišljanju: kaj se je spremenilo v nakupnih odločitvah in preferencah strank?
- Kaj je prvo pravilo, da kot oseba - prodajnik prideš ven iz težke situacije?
- Kaj je najbolj pogosta reakcija, ko se začne pipeline „sušiti“ in obseg/prodajnih priložnosti zmanjševati?
- 5 načinov s pomočjo katerih se lažje vrnete nazaj v zmagovalni prodajni ritem.
- Zaupanje danes: kaj lahko naredite za to, da vam stranka dolgoročno zaupa in česa se je priporočljivo izogniti:
- Ali je zaupanje v prodaji danes bolj pomembno iz vidika strank kot je bilo pred letom dni?
- Zakaj je operativna transparentnost tako pomembna?
- Ali ste vi tistih ____ %, ki …
- Ali je poslovnim kupcem osebna obravnava enako pomembno kot bančni produkti in storitve, ki jih kupujejo?
- 4 možni načini za vzdrževanje odnosa s strankami.
- Ali je lahko ROR > ROI?
- Kateri je trenutno najbolj provokativni paradoks v prodaji?
- Nazaj k osnovam = osnovna logika prodaje
- Katere stranke je smiselno »targetirati«?
- Kaj je dobro, da veste že danes, če želite vedeti, kaj se bo dogajalo z vašo prodajo v naslednjih 6 mesecih?
- Diskusija: Kako odkleniti polni potencial vaših strateških strank in odpreti nove priložnosti (vertikalna vs. horizontalna) prodajna strategija:
- Kako prodati več ključnih strankam?
- Kako jih »zaščititi« pred konkurenco?
- Ključni koraki do osebnega akcijskega prodajnega načrta.
- Trenutek resnice: pregled prodajne moči obstoječih prodajnih priložnosti (nadgradnja modela BANT) - vsak komercialist bo obdeloval svojo lastno izbrano priložnost na osnovi 6 dejavnikov
Udeležba je brezplačna.
Dodatne informacije in prijave
Ali se vam je zdel članek koristen?
Da
Ne
Nazaj