29. 03. 2022
Fizični, virtualni ali hibridni sejmi?
Datum: 12. in 14. april 2022
Kraj: na spletu
Javna agencija SPIRIT Slovenija vas vabi, da se udeležite dvodnevnega spletnega seminarja in preučite, kako izkoristiti vse potencialne koristi, ki jih ponuja mednarodni sejem.
Sejemski nastop je mnogo več kot fizična prisotnost na sejmu ter pogovor z zainteresiranimi obiskovalci stojnice. Za maksimiranje izkupička sejemskega nastopa je pomembno opraviti vrsto dodatnih aktivnosti pred, med in po samim sejemskim nastopu. Z udeležbo na sejmu se podjetje izpostavljena velikemu krogu potencialnih kupcev. Zato je ključnega pomena tudi ustrezna predstavitev na spletu, saj obiskovalci na ta način iščejo dodatne informacije o podjetju ter njihovi ponudbi.
Fizični sejemski nastopi so, kljub pojavu epidemije, še vedno najbolj priljubljen način pridobivanja novih kupcev v B2B panogi. Predstavili vam bomo, kako izbrati pravi sejem in na njem izstopati.
Poleg fizičnih sejmov v ospredje prihajajo virtualni sejemski dogodki. Osredotočili se bomo na spremembe, ki jih prinašajo in potrebne prilagoditve v podjetjih.
Vse te tematike bomo obravnavali na dvodnevni delavnici z organizatorji sejemskih nastopov ter marketinškimi strokovnjaki.
Program delavnice:
Datum
|
Ura
|
Delavnica
|
Predavatelj
|
1. delavnica - 12. april 2022
|
10.00 - 13.00
|
Celostna spletna predstavitev podjetij ob sejemskih dogodkih
|
Aljoša Todorovič, Rok Kragelj, Madwise
|
2. delavnica - 14. april 2022
|
10.00 - 12.00
|
Uspešna predstavitev podjetja na fizičnih sejmih
|
Matjaž Rovan, SPIRIT Slovenija
|
|
12.30 - 14.30
|
Virtualni in hibridni sejmi
|
Aljoša Todorovič, Rok Kragelj, Madwise
|
1. delavnica: Celostna spletna predstavitev podjetij ob sejemskih dogodkih, bo zajemala sledeče vsebine:
- Kakšni so trendi učinkovite celostne vizualne predstavitve podjetij na spletu
- Kakšne spletne vsebine pripraviti za ustrezno komuniciranje in vabljenje obiskovalcev na sejemski dogodek
- Možnosti zajemanja kontaktov že pred sejemskih dogodkom
- Katera orodja in platforme uporabljati za izboljšanje komunikacije s potencialnimi kupci
- Kako urediti spletne profile podjetja in zaposlenih na socialnih omrežjih
- Primeri dobrih praks
2. delavnicabo sestavljena iz dveh delov in bo zajemala sledeče vsebine:
- 1. del: Uspešna predstavitev podjetja na fizičnih sejmih
- Ustrezen izbor sejemskega dogodka in prijava za sodelovanje na sejmu
- Izbor sejemskega prostora
- Oblikovanje in oprema razstavnega prostora - postavitev sejemske stojnice
- Izvedba logistike
- Obveščanje javnosti o sejemskem nastopu
- Osebje na sejemski stojnici
- Obdelava vzpostavljenih poslovnih stikov in follow up
- Primere dobrih praks in nasveti za izboljšave
- 2. del: Virtualni in hibridni sejmi - Kako izstopati na novih oblikah sejemskih dogodkov
- Kako potekajo virtualni oziroma hibridni sejmi
- Kaj komunicirati oziroma sporočati na predstavitvenih straneh virtualnih sejemskih platform
- Metode pridobivanja kontaktov in rezervacij za sestanke
- Katere aktivnosti izvajati pred, med in po virtualnem sejmu
- Kakšne aktivnosti izvesti s pridobljenimi kontakti po sejemskem nastopu
Udeležba na delavnici je brezplačna in omejena na 25 udeležencev iz mikro, malih in srednje velikih slovenskih podjetij. Spletni seminar bo potekal v slovenskem jeziku v virtualni obliki.
Prijavite se lahko do petka, 8. aprila 2022 oziroma do zapolnitve razpoložljivih mest.
Dodatne informacije in prijave
Ali se vam je zdel članek koristen?
Da
Ne
Nazaj