15. 03. 2022
Datum: 5. in 7. april 2022
Kraj: na spletu preko aplikacije ZOOM
Javna agencija SPIRIT Slovenija po uspešno izvedenih štirih delavnicah veznih na učinkovit prodajni nagovor v letu 2021, nadaljuje z delavnicami tudi v letu 2022. V okviru delavnice, ki jo bomo ponovno izvedli 5. in 7. aprila 2022, se bomo osredotočili na učinkovit prodajni nagovor za potrebe tuje poslovne javnosti. K udeležbi na dvodnevni delavnici vabimo predstavnike mikro, malih in srednje velikih podjetij, ki pokrivajo področje prodaje na tuje trge.
SPIRIT Slovenija, javna agencija je namreč lansko leto pričela z izvajanjem izobraževalnega progama - Učinkovita predstavitev podjetja za potrebe tuje poslovne javnosti. V tem okviru tudi letos načrtujemo več delavnic s področja sejemskih nastopov, predstavitve podjetij na spletnih straneh, na novo pa organiziramo tudi delavnice na temo načina oblikovanja ponudbe za potrebe tuje poslovne javnosti, več o njihovi vsebini si lahko preberete na tej povezavi.
Program delavnice:
Program je sestavljen iz treh delov:
- V prvem delu podjetja dobijo smernice, kakšna je učinkovita vizualna predstavitev podjetja na različnih komunikacijskih kanalih, kot so spletne strani podjetij, družbena omrežja, sejemski katalogi, brošure ipd. Osredotočamo se na predstavitev trendov in smernic celostne vizualne predstavitve podjetja ter predstavimo primere dobrih praks. Z udeleženci se pogovorimo o njihovi trenutni predstavitvi ter skupaj preučimo možnosti izboljšav.
- V drugem delu seminarja se osredotočimo naorodja za uspešno pripravo poslovnega nagovora ¨busines pitcha¨ pred tujo poslovno javnostjo. Podjetja dobijo smernice, kako naj bo učinkovit nagovor vsebinsko strukturiran, kako se nanj pripraviti in kako ga izvesti. Predstavimo ključne smernice potrebne za priplavalo predstavitve ter opozorimo na pomembnost neverbalne komunikacije.
- Tretji del je namenjen nadgradnji pridobljenega znanja. Udeleženci še bolje spoznajo, kaj razlikuje odlične od povprečnih predstavitev podjetij. Vsak udeleženec pripravi svojo kratko predstavitev podjetja ter jo javno izvede. Trenerji in udeleženci podajo povratne informacije.
Izobraževani program vsebuje veliko praktičnih primerov, udeleženci pridobljena znanja že tekom izvajanja programa preizkušajo na primerih lastnih podjetij.
Časovnica izvedbe
5. april 2022
Termin
|
Vsebina
|
Predavatelj/trener
|
10:00 - 13:00
|
- Pomen celostne vizualne podobe podjetja
- Uspešna priprava, orodja in smernice
- Prve verzije predstavitev udeležencev in predlogi za izboljšave
|
Vlado Begović, CorpoHub d.o.o.
|
7. april 2022
Termin
|
Vsebina
|
Predavatelj/trener
|
10:00 - 13:00
|
- Dodatne informacije za uspešno pripravo, orodja in smernice
- Prve verzije predstavitev udeležencev in predlogi za izboljšave
- Popravljene verzije predstavitev udeležencev in dodatni predlogi za izboljšave
|
Vlado Begović, CorpoHub d.o.o.
|
Delavnice bodo potekale v slovenskem in angleškem jeziku.
Udeležba je brezplačna.
Prijavite se lahko do petka, 1. aprila 2022 oziroma do zapolnitve razpoložljivih mest.
Dodatne informacije in prijave
Ali se vam je zdel članek koristen?
Da
Ne
Nazaj