Promocija Slovenije ob košarkarski tekmi »I FEEL SLOVENIA night« v Dallasu

22. 02. 2022

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Vir in informacije: SPIRIT Slovenija, javna agencija, 18. 2. 2022, www.spiritslovenia.si

SPIRIT Slovenija in Slovenska turistična organizacija (STO) bosta v partnerstvu več slovenskih institucij s klubom Dallas Mavericks, kjer igra naš košarkarski as Luka Dončić, v marcu in aprilu organizirala niz promocijskih predstavitev Slovenije kot gospodarske in turistične destinacije na ameriškem trgu. Promocijske aktivnosti, ki sta jih STO in SPIRIT Slovenija začeli že leta 2020, so bodo nadaljevale v soboto, 5. marca 2022, na NBA tekmi pod sloganom I FEEL SLOVENIA night.

Zaradi izjemnosti našega mladega športnega asa je košarkarski klub Dallas Mavericks v letu 2020 za Slovenijo pripravil posebno promocijsko ponudbo. Tako je več slovenskih institucij (poleg javne agencije SPIRIT Slovenija tudi Slovenska turistična organizacija, Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Ministrstvo za zunanje zadeve, UKOM in Turizem Ljubljana) v letu 2020 sklenilo partnerstvo s klubom Dallas Mavericks za krepitev in povečanje prepoznavnosti Slovenije in nacionalne znamke I feel Slovenia ter za predstavitev države, njene edinstvenosti, nišnosti, gospodarskih, naložbenih in turističnih priložnosti.

Partnerstvo je zagotovilo promocijo in izpostavitev nacionalne znamke I feel Slovenia na domačih tekmah lige NBA v sezoni 2019/2020 ter na domačih tekmah lige NBA v sezoni 2020/2021 ter na digitalnih kanalih kluba Dallas Mavericks. Načrtovana je bila tudi poslovna konferenca in tekma I feel Slovenia night 11. marca 2020, ki pa je bila zaradi epidemije COVID-19 prestavljena.

Predstavitev Slovenije kot države ter turistične in gospodarske destinacije bo tako potekala na tekmi I FEEL SLOVENIA night v soboto, 5. marca, v American Airlines Center dvorani v Dallasu. Na tekmi se bosta pomerila kluba Dallas Mavericks in Sacramento Kings iz Kalifornije. Tekma bo v prenosu na TV postajah v zveznih državah Texas in v Kaliforniji ob 16.00 uri (ob 23.00 uri po slovenskem času).

Na in ob tekmi bodo izvedene številne promocijske aktivnosti - izpostavitev znamke »I feel Slovenia« pri najavi tekme in na način, da bo dogodek komuniciran skozi vse kanale kluba Dallas Mavericks kot »I feel Slovenia night«. Znamka »I feel Slovenia« se bo prikazovala na LED zaslonih na konstrukciji košarkarskega koša in na LED zaslonih ob igrišču na tekmi.

Slovenijo kot gospodarsko in turistično destinacijo bo SPIRIT Slovenija v partnerstvu s Turizmom Ljubljana in STO predstavila na promocijsko razstavnem prostoru v dvorani American Airlines Arena, kjer bodo informatorji STO zainteresirani javnosti približali lepote Slovenije, z direktno promocijo pa bo SPIRIT Slovenija povabil VIP obiskovalce lož na poslovno konferenco, ki bo 8. aprila v Dallasu. Da se bo na večeru res čutilo Slovenijo, bodo obiskovalcem tekme na voljo atraktivna promocijska gradiva in navijaški rekviziti I FEEL SLOVENIA. Prav tako bodo izvedene številne promocijske aktivnosti med tekmo. Gledalci bodo lahko med polčasom spremljali nastop svetovno znanih akrobatov iz Slovenije, Dunking Devils, spoznavali Slovenijo v kvizu in navijali za ekipo Luke Dončića v slovensko zeleno obarvani dvorani.

Promocijskim aktivnostim ob tekmi bo v mesecu aprilu sledila poslovna konferenca »Texas Feels Slovenia«, ki je bila sprva predvidena marca 2020 in zaradi pandemije prestavljena. Poslovna konferenca bo potekala v Dallasu 8. aprila in bo ponudila priložnost za srečanje med predstavniki slovenskega gospodarstva z ameriškimi podjetji, za promocijo slovenskega turizma bo ob konferenci izvedena tudi delavnica slovenskega turizma.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj