Brezplačna spletna delavnica - »Osnove Facebook in Instagram oglaševanja«

Brezplačna spletna delavnica - »Osnove Facebook in Instagram oglaševanja«

09. 02. 2022

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: 17. februar 2022, od 10.00 do 11.30 ure

Kraj: na spletu

Ste vedeli, da je do danes na družbenih medijih globalno aktivnih že 4,5 milijarde ljudiOglaševanje na družbenih medijih je katerakoli aktivnost (sponzorirane objave, oglasne kampanje), ki je plačana na eni izmed mnogih platform, kot so Facebook, Instagram, TikTok in druge. Plačane aktivnosti vam omogočajo specifično targetiranje občinstev, kar je v današnji poplavi informacij ključnega pomena za vaše podjetje.

Na delavnici boste spoznali:

  • osnovne koncepte oglaševanja na Facebooku in Instagramu
  • postavljanje ciljev in branje kazalcev uspeha,
  • načine izbire ciljnega občinstva,
  • postopek kreiranja oglasov,
  • ustvarjanje osnovnih občinstev po meri.

Če želite izvedeti več o oglaševanju na teh dveh omrežjih omrežjih, se prijavite tudi na LUI-jevo drugo delavnico: »Napredno oglaševanje na Facebooku in Instagramu«.

Tilen Ločniškar je z oglaševanjem na Facebooku in Instagramu pričel v časih, ko je bil slideshow najbolj fensi kreativa, CPM v ZDA pa krepko pod 10 evrov. Kalil se je v večjih oglaševalskih agencijah, v zadnjih letih pa je postavljal oglaševalske kampanje za različna direct-to-consumer podjetja. Danes vodi oglaševanje na različnih platformah za podjetje Iro ter svetuje posameznikom in podjetjem, ki si želijo bolj učinkovitega oglaševanja na Facebooku in Instagramu.

Delavnica je namenjena startup podjetnikom.

Udeležba je brezplačna

Dodatne informacije in prijave

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj