Brezplačna spletna pitching akademija

Brezplačna spletna pitching akademija

01. 02. 2022

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum:

  • 3. marec 2022, od 13.00 do 16.00 ure
  • 10. marec 2022, od 13.00 do 16.00 ure

Kraj: na spletu (povezavo pošljejo na dan delavnice, 1 uro pred izvedbo)

Se pripravljate na P2 predstavitev pred komisijo?

Te zanima, kako spiliti svoj pitch, da boš z njim navdušil? Pitchanje je najpomembnejše orodje startupov pri predstavljanju. Dobra struktura pitcha je pomembna, a ključna je odlična izvedba.

Bliža se razpis P2 od Slovenskega podjetniškega sklada, kjer lahko pridobiš 54.000 € nepovratnih sredstev. Razpis P2 spodbuja zagon tehnološko inovativnih podjetij s potencialom rasti, ki so na začetku svoje poti in za širši trg razvijajo inovativne produkte, procese in storitve z visoko dodano vrednostjo. P2 je subvencija, namenjena sofinanciranju zagona inovativnih podjetij, razvoju MVP (angl. minimum viable product) in lansiranju inovativnih produktov na trg.

Zelo pomembna je predstavitev na DEMO dnevu v predselekcijskem postopku tekmovanja Start:up Slovenija pred strokovno komisijo, kjer imate možnost pridobitve do 35 točk.

Na Pitching akademiji boš prejel konkretne, praktične nasvete, kako spiliti pitch. Hkrati pa boš imel priložnost za pitchanje tudi ti in se naučil marsikaj iz prejetega feedbacka.

Udeležba na Pitching akademiji je BREZPLAČNA!

Lahko se udeležite celotne akademije ali le posameznega modula. 

MODUL 2: Storytelling = Storyselling

  • 3. marec 2022, od 13.00 do 16.00 ure

Zgodbe so bližnjica do src in možganov ljudi, zato so v prodaji neprecenljive. Delavnica je praktičen uvod v umetnost pripovedovanja - od tega, zakaj zgodbe delujejo, do tega, kako jih ustvariti in pustiti trajen vpliv. Na delavnici se bodo udeleženci naučili vseh osnovnih elementov velikih zgodb: likov, ki pritegnejo poslušalce, dinamike, ki ustvarja napetost, in pripovednih trikov, ki vzbujajo zanimanje. Razpravljali boste o psihologiji in arhetipih, ki stojijo za zgodbami, ter preučili primere odličnih zgodb o izdelkih in podjetjih ter kaj jih naredi nepozabne. Spoznali boste tudi nekaj tipičnih napak, ki jih lahko naredimo pri ustvarjanju lastnih zgodb ter razpravljali (in izboljšali) o produktih in zgodbah podjetij udeležencev.

Kaj se boste naučili?

  • Psihologija pripovedovanja zgodbin zakaj deluje.
  • Arhetipi in tradicionalne vloge, preobrati in zapleti.
  • Vrste likov, ki pritegnejo poslušalce.
  • Zgodbez dovolj napetosti in pripovednih kavljev.
  • Odlične zgodbeo izdelkih in podjetju.

Predavateljica: mag. Vesna Sodnik je izkušena trenerka komunikacijskih veščin, osrednja govornica in voditeljica dogodkov z bogatimi izkušnjami na področju javnega nastopanja, komunikacije z mediji in osebne karizme. Kot nekdanja novinarka in radijska voditeljica s širokim zanimanjem o psihologiji, medosebnih odnosih in vodenju ima zelo široko znanje, okrepljeno s številnimi nasveti in triki na področju komunikacije.

Vesna je s svojimi kreativnimi tehnikami in orodji v kombinaciji s psihološko podporo pomagala številnim podjetnikom pri soočanju s tremo, izboljšanju prodajne in predstavitvene veščine ter s tehnikami pripovedovanja zgodb predstaviti svoje ideje, podjetja in izdelke v novi luči.

MODUL 3: Prepričljiv in samozavesten nastop

  • 10. marec 2022, od 13.00 do 16.00 ure

Zelo pomembno je, da smo v svoji komunikaciji in svojih predstavitvah jasni, zanimivi in kredibilni. Dober nastop je poleg strokovnosti, rezultat pripravljenosti, suverenosti in samozavesti - veščin, ki jih lahko do potankosti izpilite s treningi.

Večinski del našega nastopa predstavlja vizualnost, kar pa ne pomeni zgolj kako oseba izgleda ali kako je oblečena, temveč tudi kakšno energijo oddaja, kakšna je njena govorica telesa, mimika obraza ter kakšen stik s publiko uspe vzpostaviti. Prav tako pomemben del našega nastopa je avditivnost. Močni vidiki nebesedne komunikacije se namreč izražajo prav v kakovosti izrečenega. Najmanjši del našega nastopa torej ostane sporočilu. To pa ne pomeni, da je slednje najmanj pomembno, nasprotno, sporočilo je najbolj pomembno. Treba pa se je zavedati, da če ostala elementa, vizualnost in avditivnost, našega sporočila ne podpreta, naši poslušalci sporočila ne slišijo in pustimo lahko celo napačen vtis. Četrti faktor, ki podpira vse tri elemente, pa je naše stanje duha ali 100 odstotna psihična pripravljenost. Naše misli upravljajo naš glas, telo, tremo, osredotočenost in um.

Kaj se boste naučili?

  • Ključne elemente javnega nastopanja.
  • Kako izvesti prepričljiv in suveren nastopz jasno artikulacijo in interpretacijo.
  • Kako odpraviti moteča mašila.
  • Upravljanje s tremo.
  • Pravilnostrukturiranje sporočila in uspešno pripravo na nastop.

Predavateljica: Nina Smole je trenerka javnega in poslovnega nastopanja, certificirana SDI trenerka, trenerka za obvladovanja stresa in komunikacijo s težavnimi sogovorniki ter hipnoterapevtka. Komunikativnost, smisel za organizacijo in velika želja po osvajanju znanj s področja poslovnega nastopanja in komuniciranja so jo sedem let nazaj pripeljale k Anji Križnik Tomažin, ki je postala njena mentorica in ji tako približala komunikacijska usposabljanja, da so ta postala njena karierna pot.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek se izvaja v okviru operacije »SIO Inkubator GEA 2020-22«. Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj