Brezplačna delavnica - »Kdo so vaši idealni kupci in kako jih doseči«, Kočevje

16. 11. 2021

Datum: 18. november 2021, od 16.00 do 19.00 ure

Kraj: Podjetniški inkubator Kočevje

Našo storitev ali izdelek nekdo kupi zato, da bo rešil nek lasten problem. Če imamo dovolj velik problem, ga gremo reševat in smo za rešitev pripravljeni nekaj narediti oziroma zanjo plačati.

Na delavnici boste spoznali, kako lahko za vsak izdelek ali storitev načrtujete nakupni proces, kjer se vaš potencialni kupec srečuje z različnimi problemi v različnih fazah nakupa.

Na podlagi teh ugotovitev boste v nadaljevanju definirali vaše tipične kupce (ang. "buyer persona"). S to metodo ne ostanemo zgolj pri ohlapnem demografskem definiranju kupca. Z bolj jasno definicijo si lažje začrtamo, koga in na kakšen način ga bomo naslovili.

Tudi če produkt ustvarimo iz lastne potrebe in »bolečin«, pri oceni trga ne smemo izhajati iz sebe. Preverimo, ali imajo tudi drugi motive in težave, kot je naša. Predvsem pa - ali so za rešitev pripravljeni plačati.

Delavnica bo potekala izrazito praktično z delom na vaših konkretnih poslovnih idejah. Na koncu delavnice boste imeli v spletnem orodju jasno definirane persone kupcev in kako jih ustrezno nasloviti.

Kot pripravo na delavnico vam podajajo še nekaj najpogostejših napak pri določanju ciljnih kupcev  (vir: Mladi Podjetnik):

  • Ostanemo zgolj pri demografskem opisu. Ne poglobimo se v vrednote, motive, konkretne potrebe in ovire.
  • Preveč splošen opis oziroma preširoka ciljna skupina: vsi se lahko prepoznamo v opisu, kar na koncu pomeni, da nihče ne bo kupil izdelka.
  • Izhajamo iz sebe in svojih prijateljev. Produkt razvijamo in predstavljamo tako, da ustreza nam, ne pa naši ciljni skupini.
  • Izmislimo si potrebe oziroma težave, ki v resnici sploh ne obstajajo ali pa nihče ni pripravljen plačati za njihovo reševanje.

Predavatelj: Marko Stijepič kot direktor Podjetniškega inkubatorja Kočevje zadnjih 6 let pomaga različnim startup podjetjem in posameznikom z idejo, da le-to razvijajo in z njo uspešneje nastopajo na trgu. Več kot 8 let je bil zaposlen v medijih, kjer je vodil trženje oglasnega prostora, kreiral nove medijske produkte in skrbel za ključne kupce. Sodeloval je v dveh startup podjetjih, kjer je skrbel za razvoj poslovanja na mednarodnih trgih in vzpostavitev trženjskih funkcij. Izkušnje so ga naučile, da je vsak "ne" v prodaji veliko več vreden kot "da", če ga ustrezno raziščemo in razumemo, kaj ta "ne" v resnici pomeni.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj