Brezplačno dvodnevno spletno usposabljanje - »Skrivnost uspešne prodaje končnim kupcem«

09. 11. 2021

Datum: 17. in 18. november 2021, od 9.00 do 14.00 ure

Kraj: na spletu preko aplikacije ZOOM

Organizator: SPOT svetovanje Osrednjeslovenska

Razumevanje prodaje bistveno prispeva k uspešni prodaji. Si želite izvedeti, kateri so tisti ključni dejavniki za uspešno prodajo potrošnikom? Si želite izvedeti, kateri so pasivni in aktivni pristopi ter najbolj učinkoviti načini za pridobivanje prodajnih priložnosti? Vas zanima, kateri so trije značilni tipi kupcev in kako jih prepoznati? Si želite spoznati univerzalno tehniko za uspešno prodajo vseh izdelkov, storitev in rešitev? Se želite naučiti učinkovito predstaviti svoje izdelke, storitve in rešitve osebno? Ali veste kako vzdrževati dolgoročne odnose s kupci in večati prodajo obstoječim kupcem?

Verjetno vas je veliko odgovorilo na zgornja vprašanja z DA.

Prav zato so za vas v okviru SPOT svetovanje Osrednjeslovenske regije pripravili brezplačno dvodnevno spletno usposabljanje z naslovom: »Skrivnosti uspešne prodaje končnim kupcem«.

Usposabljanje bo potekalo v dveh delih, in sicer dva zaporedna dneva:

  • 1. del usposabljanja v sredo, 17. novembra 2021, od 9.00 do 14.00 ure
  • 2. del usposabljanja v četrtek, 18. novembra 2021, od 9.00 do 14.00 ure

Z vami bo predavatelj Jure Habbe, dolgoletni predavatelj, svetovalec in pisatelj na področju uspešne prodaje. Po mnenju predavatelja Habbeta ima prodaja dokaj jasna pravila, ki jih lahko opišemo, se jih naučimo in tako izboljšamo svojo prodajno uspešnost. Na podlagi lastnih izkušenj in spoznanj je leta 2013 napisal prodajni priročnik z naslovom: Uživajmo v prodaji, ki mu je leta 2016 sledilo nadaljevanje z naslovom: Skrivnosti uspešne prodaje. O prodaji objavlja tudi tedenske nasvete, predava ter svetuje podjetjem in posameznikom.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj