Brezplačni dogodek - »Kako smo v petih letih zgradili samoroga«, Maribor

Brezplačni dogodek - »Kako smo v petih letih zgradili samoroga«, Maribor

02. 11. 2021

Datum: 4. november 2021, od 19.00 do 20.30 ure

Kraj: na spletu preko aplikacije ZOOM in v živo v Tovarni podjemov (1. nadstropje), Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor

Dansko podjetje Pleo, ustanovljeno 2015, poslovnim uporabnikom ponuja rešitev za enostavno evidentiranje poslovnih izdatkov (poenostavlja upravljanje s stroški s pomočjo pametnih plačilnih kartic). Velja za enega najhitreje rastočih evropskih fintech podjetij, ki je v petih letih prejelo 228.8 milijona $ investicij tveganega kapitala in ob zadnjem vrednotenju doseglo 1,7 milijarde.

V prvem letu so nanizali več kot 1.000 B2B kupcev in zaposlili več kot 50 ljudi. Danes ekipa šteje 330  članov, ki delujejo v Londonu, Stockholmu, Berlinu, Madridu in Kopenhagnu.

Mariborčan Alen Cvišić je bil prvi zaposlen v podjetju in od samega začetka vodi marketinški oddelek. V pogovoru bo z nami delil izkušnjo, kako je voditi eno izmed ključnih funkcij hitrorastočega podjetja.

Od startuperja do investitorja

Alen ima ob vseh dosežkih tudi startupersko zgodovino, ki se je začela s študentsko aplikacijo Footure (razvil znotraj prve generacije Telekomovega programa TSstartup). Nato je prevzel marketing v londonskem tehnološkem startupu Peekster, hkrati pa v Sloveniji kot vodja produktov sodeloval v digitalni agenciji Creativio.

Tik pred Pleom je prevzel še vlogo growth marketingarja v Foundersu, največjem nordijskem startup studiu, katerega soustanovitelj je bil Kirkbi (LEGO). Danes je mentor startupom v okviru londonskega Seedcampa (sklad tveganega kapitala) in podpora startupom pri hitri rasti ter pridobivanju investicij znotraj Day 1.

O čem boste govorili

  1. Kako in zakaj je Pleo v tako kratkem času tako hitro rastel.
  2. Na čem je temeljila rast in kako so se mehanizmi spreminjali skozi razvojne faze.
  3. Kaj obsega marketing v B2B SaaS podjetju, ki zagotavlja finančne storitve.
  4. Kako se je marketing spreminjal skozi različne razvojne faze.
  5. Kaj pomeni voditi marketing v enem izmed najbolj svežih evropskih fintech samorogov.

Jedrna ekspertiza Alena je marketing. Zato vam bo poleg zgodb iz prve roke postregel tudi s praktičnimi marketinškimi nasveti in prijemi, ki se jih je posluževal v podjetju Pleo.

Dogodek je namenjen vsem, ki se želite učiti iz zgodb drugih podjetnikov, se družiti z enakomislečimi in širiti svojo mrežo stikov. Še posebej vsem, ki delate na trgu SaaS storitev in razvijate fintech rešitve.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj