Brezplačni dogodek - »Pot od zaznane potrebe do milijonske prodaje«, Maribor

Brezplačni dogodek - »Pot od zaznane potrebe do milijonske prodaje«, Maribor

05. 10. 2021

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: 7. oktober 2021, od 19.00 do 20.30 ure

Kraj: Tovarna podjemov (1. nadstropje), Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor

Letos spomladi je odjeknila še ena uspešna slovenska startup zgodba: prodaja podjetja Cleanshelf nemškemu tehnološkemu podjetju LeanIX, ki ima okoli 350 zaposlenih in med stranke šteje podjetja, kot so DHL, Adidas in Volkswagen.

Cleanshelf, ki ga je revija Manager uvrstila med top 25 slovenskih startupov, je ustanovil Dušan Omerčevič s ciljem, razviti celovito rešitev, ki omogoča večjim podjetjem spremljanje, optimizacijo in primerjavo naročnin na programsko opremo v oblaku. Z leti je postal vodilni ponudnik na trgu, saj je upravljal z naročninami SaaS svojih strank (med drugimi tudi v Hilton, Looker, CoStar Group, Drawbridge, Liip, DailyDeal, Codeable) v višini 700 milijonov dolarjev.

Dušan zdaj pod okriljem LeanIX-a opravlja funkcijo podpredsednika produktnega razvoja za upravljanje SaaS in direktorja za Slovenijo. Vodi slovensko pisarno s 25 zaposlenimi, načrtuje pa širitev.

Pred ustanovitvijo podjetja Cleanshelf je v podjetju Zemanta vodil razvoj produktov, kjer je pravzaprav dobil poslovno idejo. Pred tem je deloval podjetju Najdi.si kot inženirski vodja. Vodil je več projektov razvoja programske opreme (npr. sistem za upravljanje prometa na avtocestah, elektronski cestninski sistem).

Po ustanovitvi svojega podjetja se je uspešno povezal z ameriškim trgom, kjer je našel največ potencialnih kupcev, na poti uspešno pridobil sredstva skladov tveganega kapitala (Silicijevi vrtički, zadnja $8M investicija leta 2020 s strani ameriškega Dawn Capital in bolgarskega LAUNCHub-a), letos pa je predal krmilo nemškemu LeanIX-u.

O čem boste govorili?

  • Kako v svojem okolju prepoznati poslovne priložnosti (Dušan je našel svojo prav v podjetju, kjer je bil zaposlen).
  • Kako iz zaznane potrebe razviti dobičkonosen produkt, ki deluje na globalnem trgu - kako od točke A do Ž.
  • Najpomembnejši razvojni mejniki podjetja Cleanshelf.
  • Različni vidiki zgodbe Cleanshelf (produkt, kako je delovala ekipa v navezi Slovenija - San Francisco, prodaja, investitorji - kako se je zgodila zadnja $8M investicija s strani ameriškega Dawn Capital in bolgarskega LAUNCHub-a).
  • Zakaj, kdaj in komu prodati produkt oziroma podjetje.
  • Trendi na globalnem trgu SaaS storitev.

Dogodek je namenjen vsem, ki se želite učiti iz zgodb drugih podjetnikov, se družiti z enakomislečimi in širiti svojo mrežo stikov.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj