Brezplačna spletna delavnica - »Z Google Analitiko do boljših poslovnih odločitev«

15. 06. 2021

1 0
Koristnost članka
1 oseb je članek označilo kot koristen.

Datum: 22. junij 2021, ob 10.00 uri

Kraj: na spletu preko aplikacije ZOOM

V sodobnem okolju, prepletenem z raznovrstnimi komunikacijskimi in trženjskimi kanali, je razumevanje odločitvenega procesa potrošnika še kako pomembno. S pomočjo analitike lahko bolje merimo in razumemo vedenje potrošnikov, kar posledično vodi do boljših poslovnih odločitev in učinkovitejšega trženja.

Vsebina:

  • Kakšna je vloga analitike v marketingu?
  • Kaj vse nam analitika omogoča?
  • Kako lahko z analitiko izboljšam svoje poslovne odločitve?
  • Kako lahko spremljam svoje potrošnike skozi njihov odločitveni proces?
  • Kako lahko spremljam in izboljšam uporabniško izkušnjo?
  • Kako postaviti ogrodje spletne analitike?

Program:

  • Razlogi za uporabo spletne analitike.
  • Pomembni termini za uporabo Google Analytics in branje poročil.
  • Implementacija Google Analytics kode na spletno stran.
  • Struktura Google Analytics računa.
  • Merjenje konverzij na spletni strani.
  • Nastavitev ciljev (Goals) v orodju Google Analytics.
  • Kako zaznati, kaj je potrebno optimizirati na spletni strani?
  • Analitika skozi odločitveni proces potrošnika.
  • Kako prilagoditi vsebino spletne strani različnim fazam v odločitvenem procesu potrošnika?
  • Pregled najpogostejših poročil znotraj Google Analytics orodja.
  • Analitika za spletne trgovine (Enhanced ecommerce).

Cilji delavnice: udeleženci spoznajo razloge za uporabo spletne analitike in merjenj konverzij na spletni strani. Naučijo se postaviti cilje analitike. Pridobijo znanje za upravljanje analitike za spletne trgovine. Gradivo Udeleženci prejmejo gradivo delavnice po e-pošti v roku treh dni po opravljeni delavnici.

Udeležba je brezplačna.

Prijave sprejemajo do ponedeljka, 21. 6. 2021 do 12. ure.

Dodatne informacije in prijave

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj