Brezplačna delavnica - »Performance marketing - 2. del«, Ljubljana

28. 04. 2021

Datum: 29. april 2021, od 9.00 do 12.00 ure

Kraj: Ljubljanski univerzitetni inkubator

Pod »performance marketing« pojmujemo kombinacijo spletnih aktivnosti, ki so največkrat usmerjene v prodajne (konverzijske) rezultate.

Gre za napredno obliko spletnega marketinga, ki poskuša nagovarjati kupca v vseh fazah nakupa - zbuditi zavedanje, nagovoriti interes in zaključiti spletno konverzijo. Temu primerne so tudi aktivnosti. Poleg spletnega oglaševanja pogostokrat vključujejo še pripravo namenskih spletnih strani, e-mail marketing, plačljivi digitalni PR itd.

Na prvem mestu je nedvomno dobro razumevanje odločitvenega procesa potrošnika in njegovih potreb. Brez tega ne gre.

V 2. delu delavnice boste obravnavali praktične izzive, s katerimi se srečujejo startupi, ki so s performance oglaševanjem že začeli in ne vedo, kako se spopadati s porastom števila leadov in ostalimi ključnimi izzivi.

Predavatelj: Matevž Fatur - je prekaljeni oglaševalec in startup navdušenec. Svoje izkušnje in kilometrino je nabiral na Studio Moderni, po večini pa kot mentor sodeluje največ z ameriškimi startupi.

Udeležba je brezplačna.

Dodatne informacije in prijave

Dogodek se izvaja v okviru operacije SIO 2020-2022.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj