3 največje napake podjetij na Facebooku

3 največje napake podjetij na Facebooku

11. 09. 2012

Vir in informacije: Domovanje d.o.o., 9. 8. 2012, www.domovanje.com

Danes je na Facebooku že skoraj 700.000 Slovencev in Slovenk. Nič čudnega torej, da ga številna podjetja uporabljajo za trženje.

Mnogi delajo napake, ki jih stanejo ugleda in izničijo vse minulo delo. Kakšne so in kako se jim lahko izognete?

1. Osebni profil namesto strani

Osebni profil je namenjen zgolj posameznikom. Prepoznamo ga po tem, da ima prijatelje.

Podjetjem, organizacijam, znamkam in javnim osebnostim so namenjene Facebook strani. Prepoznamo jih po gumbu Všeč mi je.

Facebook stran vam omogoča dodajanje novih zavihkov (npr. za nagradne igre), ogled statistik, oglaševanje in druge marketinške dejavnosti, ki jih z osebnim profilom ne moremo izvajati.

Ustvarjanje osebnega profila za podjetje je tudi strogo prepovedano. Ob prijavi, ki jo lahko odda vsak uporabnik, se vam lahko zgodi, da vam Facebook osebni profil podjetja enostavno izbriše. Izgubite vso vsebino, ki ste jo vestno objavljali, pa tudi vse prijatelje oz. občinstvo, ki ste ga pridobili.

Če Facebook strani še nimate, si jo lahko brezplačno ustvarite na tej povezavi.

2. Neodzivnost in neažurnost

Na Facebook strani redno objavljajte nove vsebine in spremljajte odziv. Nič vam ne bo bolj pokvarilo ugleda kot zadnja objava iz leta 2011 ali pa neodgovorjeno vprašanje potencialne stranke na zidu.

Idealno je, da vsak dan preverite svojo Facebook stran in večkrat na teden objavite kaj novega. Imate tudi možnost, da vas Facebook po e-pošti obvesti, ko nekdo napiše objavo na vaš zid, komentira ali pa vam pošlje sporočilo.

3. Vsiljiva komunikacija

Smisel vašega nastopa na Facebooku je aktivna in dvosmerna komunikacija z občinstvom. Ne želite delovati vsiljivo in agresivno.

Nagradne igre na način »deli in všečkaj« so primer vsiljive komunikacije. Ste vedeli, da so prepovedane? Facebook zapoveduje, da lahko nagradne igre izvajamo samo s pomočjo aplikacije. Pri tem ne smemo uporabljati Facebookovih funkcionalnosti, kot je deljenje, komentiranje ali všečkanje vsebin na zidu.

Pravila varujejo uporabnike, hkrati pa tudi vas. Če jih upoštevate, ne boste delali slabega vtisa z agresivno komunikacijo. Namesto tega se boste osredotočili na svoje občinstvo, jim povedali kaj zanimivega o svoji dejavnosti, prisluhnili njihovemu odzivu in tako zgradili odnos z njimi. Dolgoročno bo to prineslo največji uspeh.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj