23. 03. 2021
Datum: začetek 6. aprila 2021, usposabljanje bo potekalo ob torkih in sredah, vsakič od 16.30 do 19.45 ure
Kraj: na spletu
Trajanje: 40 šolskih ur, 4 ure na srečanje
Predviden zaključek: 18. maj 2021
Na tečaju bodo udeleženci na praktičnih primerih spoznali pomen blagovne znamke in se seznanili s procesom izgradnje blagovne znamke. Preko praktičnih nalog bodo pridobljena znanja uporabili pri izgradnji lastne blagovne znamke.
Cilj tečaja je, da se udeleženci seznanijo z osnovnimi principi trženja in posamičnimi elementi različnih trženjskih strategij. Vzporedno s predavanji bodo preko praktičnega dela pridobili znanja in veščine, ki vam bodo omogočile takojšnjo uporabo pridobljenih znanj pri uresničevanju vaših idej in zamisli.
Pridobili bodo vpogled v različne prodajne tehnike in osnovo za snovanje prodajnih strategij.
Program se bo zaradi ukrepov za preprečevanje širjenja virusa COVID-19 izvajal NA DALJAVO (navodila za delo na daljavo udeleženci prejmejo pred pričetkom tečaja).
Vsebina programa:
- Uvod v blagovne znamke, orodja, terminologija
- Osnove trženja - trženjski splet
- Oblikovanje ponudbe, cene, prodajnih poti, promocije …
- Tržno komuniciranje - oblikovanje tržno komunikacijske strategije (osnove)
- Blagovna znamka kot oblika zaščitene intelektualne lastnine
- Vidna obeležja blagovne znamke in njihov pomen
- Nevidni del blagovne znamke - ustvarjanje zgodbe blagovne znamke
- Stranka, značilnosti strank, analiza tržnega okolja.
- Spletno komuniciranje
- Neposredno trženje
- Predstavitev blagovne znamke in pomen predstavitve
Tečaj vodi Aleš Lipnik.
Udeležba je brezplačna.
Dodatne informacije in prijave
Ali se vam je zdel članek koristen?
Da
Ne
Nazaj