Kako spraviti podjetje na Facebook in zaslužiti

Kako spraviti podjetje na Facebook in zaslužiti

22. 05. 2012

Vir in informacije: Finance, 4. 5. 2012, www.finance.si, Avtor: Lana Dakić

Družabna omrežja niso čarobna palica, ki bi čez noč prinesla uspeh. Če se boste v omrežja vključili le zato, da prodajate, boste pogoreli. Omrežja so nova oblika odnosa s kupci, omogočajo večsmerno komunikacijo, ki lahko številnim tržnikom pomeni tudi težavo. Uporabnikom je treba prisluhniti in jih upoštevati. Kako se spopasti z družabnimi omrežji.

S katerim omrežjem do ciljne publike

  • Najprej izdelajte vizijo, kaj bi z nastopom na družabnem omrežju radi dosegli. Določite ciljno publiko, obliko komunikacije in proračun.
  • Komunikacija naj temelji na dolgoročni strategiji, in ne le na doseganju kratkotrajnih prodajnih ciljev. Komunikacijo je treba vsebinsko povezati z drugimi kanali, da uporabnik začuti povezanost nagovora. Če bo komunikacija strogo prodajno usmerjena, vas bodo začeli uporabniki ignorirati. Vsebina naj bo koristna in zanimiva dopolnitev vašega izdelka oziroma storitve. Pri tem pa ne pozabite, kaj želite povedati, komu želite to povedati in kaj pričakujete kot odziv na povedano.
  • Najprimernejše omrežje je tisto, kjer je največ morebitnih kupcev. Tako denimo podjetje, ki posluje samo z drugimi podjetji, na Facebooku ne bo veliko doseglo in bo uspešnejše denimo na LinkedInu. Podjetje, ki prodaja modne in kozmetične izdelke in storitve, lahko uporabi Pinterest, ki je v zadnjih mesecih prava uspešnica. Pinterestu podoben je Instagram, ki je pred kratkim postal prijazen tudi do uporabnikov naprav z operacijskim sistemom Android, zaradi česar je v nekaj tednih dobil 50 milijonov novih uporabnikov - uporabijo ga lahko denimo podjetja iz prehrambne industrije. Medijskim hišam je blizu Twitter zaradi hitrosti in preprostosti, tukaj so še p(Google+), Youtube, Flickr ...
  • Včasih je primerno samo eno omrežje, včasih kombinacija več omrežij. Upoštevajte tudi število uporabnikov določenega omrežja. Facebook naj bi sredi poletja presegel rekordno mejo milijardo uporabnikov. A pri omrežjih upoštevajte tudi publiko, ki jih uporablja. Instagrama verjetno množično ne uporabljajo ljudje, stari nad 40 let.

Več

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj