Prednosti spletne trgovine – za kupce in prodajalce

Prednosti spletne trgovine – za kupce in prodajalce

24. 04. 2012

Vir in informacije: http://blog.shop123.si/, 13. 4. 2012, Avtor: Andreja Ogrinc

Prednosti, ki jih navajajo kupci:

  • Hitro in udobno nakupovanje od doma – izognete se gneči in prihranite na času! Informacije o izdelku ali storitvi na enem mestu – le klik stran. Nič več vam ni potrebno po veliki trgovini iskati prodajalcev, da bi vam povedali več!
  • Vsak trenutek je možno preveriti zalogo želenega izdelka – ne bo se vam več zgodilo, da boste videli nov stroj v katalogu, odhiteli v trgovino in pred vami bodo stroj razprodali.
  • Trgovina je odprta 24 ur na dan, 7 dni v tednu – čisto vseeno je, kdaj boste želeli nakupovati, saj lahko nakupujete kadarkoli!
  • Varno plačevanje s kreditno kartico ali plačilo po povzetju – plačilo s karticami je zelo varno, če pa še vedno niste dovolj zaupljivi, lahko še vedno plačate po povzetju.
  • Hitro brskanje med policami – brez ovir lahko skačete iz police na polico, iz oddelka na oddelek.
  • Nakupovalna košarica ni nikoli preveč polna.

Prednosti, ki jih navajajo lastniki spletnih trgovin:

  • Enostavno sledenje strank in nakupov v trgovini – razna spletna orodja vam omogočajo, da lahko sledite vsakemu koraku, ki ga storijo obiskovalci vaše spletne trgovine. Pa ne zato, da bi jih zalezovali, temveč zato, da lahko ugotovite, kaj počnejo, kaj si ogledajo in kje spletno trgovino zapustijo. Mogoče jo zapustijo tam, kjer se vam zdi najbolj neverjetno…
  • Takojšne povratne informacije s strani strank o napakah v spletni trgovini – skoraj vedno se zgodi, da ko obiskovalec opazi napako ali pomanjkljivost v spletni trgovini, to javi lastniku. In tako se napake s pomočjo obiskovalcev lahko hitreje odpravijo.
  • Povečanje prepoznavnosti spletne trgovine in ponudbe privede do večjega obiska trgovine in posledično prodaje – bolj, ko je spletna trgovina poznana, več ljudi jo bo obiskalo. In seveda, več obiska pomeni več možnosti za nakupe!
  • Izdelovalci in lastniki spletnih trgovin poskrbijo tudi, da je spletne trgovina višje med naravnimi rezultati – tudi spletna trgovina potrebuje optimizacijo. In ravno optimizacija je tista, ki potisne spletno trgovino višje med naravne rezultate, na prvo stran, kjer obiskovalci iščejo. Druga stran sploh ne obstaja več.
  • Osebni podatki in podatki, podatki o plačilu in ostali podatki od kupcev so vedno shranjeni v njihovem uporabniškem računu – kupcu ni potrebno vsakič znova vpisovati naslova ali podatkov za plačilo, kar mu le še olajša vsak naslednji nakup v vaši spletni trgovini.
  • Vsakič ko nekdo opravi nakup, dobite obvestilo na e-mail, tako,da lahko vsak trenutek veste kaj se v trgovini dogaja, kupuje – to je tako, kot če bi imeli v fizični blagajni pritrjen zvonček, ki bi se oglasil vsakič, ko bi vanj položili bankovce!
Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj