Spletni marketing – česa ne smete pozabiti

Spletni marketing – česa ne smete pozabiti

21. 02. 2012

Vir in informacije: http://blog.spletnik.si/, 14. 2. 2012, Avtor: Andreja Ogrinc

Spletni marketing je postal že obvezni del vsakega podjetja, pa naj bo to mali samostojni podjetnik ali pa ogromno podjetje, vodilno v svoji panogi. A ne glede na velikost in ciljno publiko ima spletni marketing določene zakonitosti, ki jih ne smete spregledati.

1. Ne pozabite identificirati svoji potencialih strank: Pred samim začetkom izvajanja aktivnosti spletnega marketinga, dobro premislite, kdo je vaša ciljna publika in kaj želi vaš potencialni kupec. Poskusite se mu približati tako, da mu ponudite rešitev za njegov problem. Če tudi problema še nima – ustvarite mu ga. Potreba je namreč tista, ki nas prepriča v nakup. Posvetite torej nekaj časa temu, da ugotovite in preučite svojo ciljno publiko in temu primerno pripravite oglasne kampanje na spletu.

2. Raziščite ključne besede po katerih vas bodo našli: Ko enkrat identificirate potrebe in želje vaših potencialnih kupcev, vam ostane še raziskava ključnih besed. Tistih besed s katerimi vas bodo iskali na svetovnem spletu. Na tem mestu pomislite predvsem na tiste, ki vašega proizvoda še ne poznajo. Tipičen primer je lahko digitalni fotoaparat, ki pa ga vi, kot poznavalec poiščete na spletu pod njegovo oznako. Postavite se torej v kožo uporabnika! Lahko tudi zakupite bolj »strokovne« ključne besede, za tiste, ki vedo o vašem izdelku že malo več.

3. Ne pozabite na optimizacijo strani: Optimizacija strani mora postati del vašega spletnega marketinga, če še ni, je sedaj že skrajni čas, da to postane. Optimizacija vam namreč pomaga, da se med naravnimi rezultati hitreje prikaže vaša spletna stran in posledično prinese več obiska. In ker je obisk tisti, ki obiskovalce dela kupce, je ta del obvezen. Optimizacijo lahko v veliki meri izvajate sami, če le imate dovolj časa in znanja.

4. Spletna stran mora biti uporabniku prijazna: Pri izdelavi spletne strani morate ponovno najprej pomisliti na obiskovalca. Saj je konec koncev spletna stran namenjen njim. Danes smo s pomočjo različnih raziskav in predvsem na podlagi dolgoletnih izkušenj prišli do recepta, kako spletno stran zasnovati, da bo čim bolj učinkovita. In temu danes pravimo, prodajno naravnana stran. In tudi vaša spletna stran naj vsebuje elemente, ki bodo obiskovalca z dvema kliki pripeljati tja, kamor si je želel priti. Izdelavo spletne strani je torej najbolje zaupati nekomu, ki že ob samem nastanku zna upoštevati vse te elemente.

5. Zbirajte e-naslove vaših potencialnih in obstoječih strank: Vsi vemo, da je lažje naročnika pridobiti kot ga obdržati. Če jo želite obdržati, morate z njo ostati v kontaktu. To lahko enostavno storite z e-novicami. Večkrat ko jih boste spomnili na vas, več možnosti imate, da ostanejo vaši zaupniki. Lahko pa le pošljete čestitko za praznike ali novo leto. Bistvo je, da z njimi ostane v stiku.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj