Brezplačni dogodek - »Odličnost v prodaji in komunikaciji s strankami in reševanje reklamacij z uporabo jezika partnerstva«, Slovenj Gradec

Brezplačni dogodek - »Odličnost v prodaji in komunikaciji s strankami in reševanje reklamacij z uporabo jezika partnerstva«, Slovenj Gradec

08. 09. 2020

Datum: 10. in 11. september 2020, od 8. do 13. ure

Kraj: MPIK Slovenj Gradec (3. nadstropje, P 1), Ozare 19, Slovenj Gradec

Organizator: Za SPOT svetovanje KOROŠKA Podjetniški center Slovenj Gradec d.o.o.

Zunanji izvajalec: Boris Krkoč, Botaja d.o.o., poslovni trener komunikacije in motivacije v vodenju in prodaji

Usposabljanje je namenjeno vodstvenim kadrom, vodjem prodaje, prodajalcem, podjetnikom in potencialnim podjetnikom z namenom izboljšati prodajni proces v vseh fazah ter učinkovito reševanje reklamacij.

Na usposabljanju boste postopke priprave na faze prodajnega procesa, komunikacijo  s strankami, spoznali pomen reklamacij in načine kako najbolj učinkovito rešiti težave strank, brez trajnih posledic na poslovanje.

Program dogodka:

  • Priprava na prodajni proces (razlika med nakupovati in kupiti; med prodajati in prodati),
  • Vzpostavitev prvega stika in moč komuniciranja = najmočnejše orožje pri delu s strankami,
  • Prepoznavanje strankinih POTREB IN KORISTI s postavljanjem pravih vprašanj,
  • Vživljanje v vlogo stranke (želje, potrebe, navade, stališča in njihov vpliv na končno odločitev),
  • Kakšne koristi in prednosti ima stranka, če se odloči za poslovanje z nami,
  • Vplivanje na odločitev stranke, izkoristimo moč 5 čutov,
  • Delavnica: Obvladovanje zahtevnih situacij s strankami (pomisleki, ugovori, izgovori, konflikti),
  • Naš odnos do ugovorov in ravnanje z njimi, cena kot ugovor,
  • Prepoznavanje nakupnih, oziroma prodajnih signalov; vztrajnost / vsiljivost v prodaji,
  • Iskanje dolgoročnih rešitev za stranke ter aktivnosti, potrebne za ohranitev stika s stranko,
  • Razumevanje pomena reklamacij,
  • Kaj je pritožba in kaj je reklamacija,
  • Zakaj se kupci pritožujejo,
  • Napake pri obravnavanju reklamacij,
  • Prave besede ob pravem času,
  • Uporabite jezik partnerstva,
  • Prijaznost je močnejša od zakona.

Dogodek je namenjen:

  • MSP podjetjem (direktorji in vodje prodaje, vodje procesov in projektov ipd.),
  • Potencialnim podjetnikom.

Več 

Udeležba je brezplačna.

Prijava: Prijavite se lahko do srede, 9. 9. 2020 - prijava za PODJETJA, prijava za POTENCIALNE PODJETNIKE.

Dodatne informacije: Podjetniški center Slovenj Gradec d.o.o., e-naslov: info@podjetniskicenter-sg.si, Tel: (02) 88 42 927 ali na 051 819 440.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj