Nelojalnost je novi trend

Nelojalnost je novi trend

10. 01. 2012

Vir in informacije: http://promarket.si/, 6.1.2012

Kavarne po celem svetu so že pred leti uvedle lojalne kartice, tokrat pa se je porodila ravno obratna ideja. V Singapurju so ustvarili »nelojalno kartico« za osem neodvisnih mestnih kavarn.

 »Bodi nelojalen« (Be Disloyal), nelojalna kartica je bila ustvarjena z namenom, da ljubitelji kave odkrijejo več različnih kavarn in hkrati z združevanjem tudi povečajo posel kavarn. Stranke so prejele žig vsakič, ko so naročile kavo v eni od osmih kavarn. Ko so izbrali vse žige so v prvotni kavarni prejeli eno kavo brezplačno.

Konkurirati z velikimi brandi kavarn zna biti težavno za lokalne kavarne, zato je to lep primer kako lahko s skupnim nastopom ustvarimo močnejšo konkurenco. Navdih tudi za ostale neodvisne podjetnike v vseh panogah.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj