12 nasvetov za uspešno timsko delo

12 nasvetov za uspešno timsko delo

09. 06. 2020

3 0
Koristnost članka
3 oseb je članek označilo kot koristen.

Vir in informacije: GZS Severno Primorska gospodarska zbornica, Nova Gorica, 2. 6. 2020, www.gzs.si

V času, ko se zaposleni večinoma znova vračajo na svoja delovna mesta v podjetja in organizacije, morda ne bo odveč, da se spomnimo, kako pomembno je skupno delo in sodelovanje v timu.

V nadaljevanju je povzetih 12 nasvetov za uspešno timsko delo.

  1. Vedno znova delite poslanstvo podjetja: Poslanstvo je prvi korak k povezovanju s skupnim ciljem in k sodelovanju pri njegovem uresničevanju.
  2. Komunicirajte svoja pričakovanja: Če vaš tim ne ve, da si želite, da sodelujejo, ne morete pričakovati, da bodo to tudi počeli.
  3. Določite in komunicirajte cilje svojega tima: V idealni situaciji bi morali o ciljih svojega tima razpravljati vsakodnevno. Še bolje je, če lahko storite korak nazaj in članom svojega tima dovolite, da sami določijo svoje dnevne cilje.
  4. Poudarjajte prednosti posameznikov: Uspešna ekipa najbolj raste in se razvija takrat, ko lahko vsakdo optimalno prispeva svoj nabor veščin. Pomembno je graditi tim na prednostih vsakega zaposlenega in jih izpostaviti pri sodelovanju.
  5. Promovirajte sodelovalno delovno okolje: Občutek skupnosti je ključnega pomena za sodelovalna delovna okolja. 54 % zaposlenih navaja, da jih je močan občutek skupnosti pripeljal do tega, da so ostali v podjetju dlje, kot je bilo v njihovem zgolj osebnem interesu.
  6. Spodbujajte iskreno in odprto komunikacijo: V delovnem okolju, kjer se člani tima počutijo varne pred presojanjem, je verjetnost, da bodo govorili odprto in svobodno prispevali svoje ideje, večja. Varnejše kot je okolje za komunikacijo, bolj sodelujoč bo tim.
  7. Spodbujajte ustvarjalnost: Sodelujoč tim je inovativen. Po drugi strani pa prostor za ustvarjalnost pospešuje sodelovanje. To je učinkovit »začarani krog«.
  8. Delite znanje, razumevanje in vire: Če v timu delite znanje, se člani počutijo bolj opolnomočene, da igrajo »na celem igrišču«. Dobro je tudi ustvariti prostor - fizični in virtualni -, kjer lahko člani vašega tima delijo svoja spoznanja ter drug drugemu dajejo konstruktivne povratne informacije.
  9. Vodite z zgledom: Vodja tima mora na vsakem koraku kazati pripravljenost na sodelovanje.
  10. Pojdite iz pisarne: Zunanji "team building" članom tima pomaga, da se njihovi odnosi ne vzpostavljajo le na podlagi interesov, ki jih povezujejo v delovnem času. Zaposlenim pomagajo, da se vidijo kot ljudje in ne le kot sodelavci.
  11. Pohvalite in nagradite uspešno timsko delo: Z nagrajevanjem učinkovitega timskega dela in uspešnega sodelovanjakomunicirate tudi vrednote, na katerih temelji vaše podjetje.
  12. Investirajte v digitalna orodja za timsko delo: Primerno digitalno okolje na delovnem mestu pripomore k zagotavljanju dolgoročno uspešnega sodelovanja znotraj vašega tima.

Vir: Članek avtorja Aarona Agiusa z naslovom 12 Crucial Strategies for Promoting Team Collaboration je objavljen na portalu forbes.com (https://blog.hubspot.com/service/team-collaboration).

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj