Brezplačni spletni dogodek - »Google My Business profil in oglaševanje z Google Ads«

Brezplačni spletni dogodek - »Google My Business profil in oglaševanje z Google Ads«

24. 04. 2020

Datum: 7. maj 2020, ob 10. uri

Kraj: na spletu

Času drastično spremenjenih razmer za poslovanje se moramo prilagoditi. Eden izmed načinov je tudi okrepitev digitalne prisotnosti in prepoznavnosti podjetja. Google ponuja kar nekaj orodij. Google My Business (GMB) profil je verjetno najpomembnejši. Prav tako moramo svojo prisotnost na spletu okrepiti z oglaševanjem v iskalnikih in ostalih prikaznih omrežjih. Zato je tukaj Google Ads.

Z udeležbo na dogodku boste spoznali:

  • kaj je profil Google My Business (GMB) in zakaj je za podjetje tako pomemben,
  • kako vzpostavimo in kako pričnemo z urejanjem profila GMB,
  • praktične napotke in pasti, na katere moramo paziti,
  • kaj je plačano oglaševanje (PPC) in katere možnosti so na razpolago,
  • orodje za upravljanje plačanih kampanj Google Ads,
  • osnove oglaševanja v iskalnem in prikaznem omrežju (Google Search & Display),
  • priporočila, kako uspešno izvajati digitalni marketing z Google Ads.

Izvajalec dogodka: Simon Pogorelčnik, podjetje INUIT 

  • predavatelj, svetovalec in mentor podjetnikom ter start-up podjetjem, hkrati pa tudi sam podjetnik,
  • strokovnjak s področja IT-ja z več kot 25 let delovnih izkušenj s področja informatike in izobraževanja,
  • v zadnjem času se posveča predvsem temam s področja digitalne prisotnosti in digitalnega marketinga. S praktičnimi delavnicami in seminarji želi podjetnikom približati digitalni svet, ker opaža, da je še veliko podjetij, ki niso pripravljena na bodoče potencialne kupce mlajše generacije. Ta generacija bo v prihodnosti potrošnjo korenito spremenila.

Program dogodka:

10:00 - …

  • kaj je profil Google My Business (GMB) in zakaj je za podjetje tako pomemben,
  • kako vzpostavimo in kako pričnemo z urejanjem profila GMB,
  • praktične napotke in pasti, na katere moramo paziti,
  • kaj je plačano oglaševanje (PPC) in katere možnosti so na razpolago,
  • orodje za upravljanje plačanih kampanj Google Ads,
  • osnove oglaševanja v iskalnem in prikaznem omrežju (Google Search & Display),
  • priporočila, kako uspešno izvajati digitalni marketing z Google Ads.

Dogodek je namenjen:

  • podjetnikom in podjetjem (neglede na velikost in dejavnost, ki jo opravljajo),
  • potencialnim podjetnikom, ki so še v fazi razvoja lastne poslovne ideje.

Trajanje spletnega seminarja in pogoji za spremljanje:

  • spletni seminar traja od 10.00 do 11.30 ure,
  • pridružite se vsaj 5 minut pred začetkom dogodka,
  • zagotovite si dobro internetno povezavo,
  • uporabljali boste svoj računalnik s kamero, kamera naj bo usposobljena in vključena,
  • uporabljate lahko mikrofon računalnika ali pa v računalnik vklopite svoje slušalke z mikrofonom,
  • navodila v zvezi z dostopom do webinarja in ostalimi podrobnostmi prejmete nekaj dni pred dogodkom.

Udeležba je brezplačna.

Prijava: Prijavite se lahko do 5. 5. 2020. Elektronsko prijavnico najdete tukaj. Po potrditvi prijave boste preko elektronske pošte prejeli navodila za ogled seminarja. 

Dodatne informacije: RRA Koroška d.o.o., Meža 10, Dravograd, Kontaktna oseba: Jure Knez, Tel: 059 085 186, e-pošta: jure.knez@rra-koroska.si.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj