Kako vam lahko pomaga Google Analytic

Kako vam lahko pomaga Google Analytic

02. 08. 2011

Vir in informacije: Data d.o.o., 13.7.2011, http://data.si/

Velikokrat je bilo napisano in tudi povedano: »Če te na spletu ni, ne obstajaš«. Vendar za prodajo vaših izdelkov in storitev ni dovolj sama prisotnost na spletu, pomembna je pravilna postavitev vašega spletnega mesta, ki uporabnika tekoče vodi do »nakupa«, saj morate vedeti, da sama spletna stran, ki je dobro obiskana še ne garantira prodaje.

Da boste izkoristili vaše spletno mesto v pravo smer, si odgovorite na sledeča vprašanja: »Odkod prihajajo moje stranke?« »Katera moja stran spletnega mesta je najbolj obiskana?« »Koliko odstotkov mojih obiskovalcev se ponovno vrne na stran?« Odgovor na sledeča vprašanja vam poda Google Analytics.

Kaj je Google Analytic? To je sistem, s katerim sledite, odkod prihajajo vaše stranke, koliko strank obišče vašo stran, koliko časa stranke ostanejo na posamezni strani, kakšne iskalne izraze uporabljajo, katere strani ali članki so obiskani najbolje, oziroma sistem, iz katerega lahko razberete, kje lahko spletno mesto izboljšate ter dosežete boljše rezultate, tako pri prepoznavnosti, kot tudi pri vašemu zaslužku.

5 vprašanj, na katere lahko odgovorite s pomočjo Google Analytic:

1. Je vaša spletna stran postavljena prijazno uporabniku? Bistvo spletne strani je, da se povežete z novimi potencialnimi strankami, ki še ne poznajo vašega podjetja oz. storitve in ne z osebami, ki zgolj iščejo vaše kontaktne podatke. Dobro postavljene spletne strani so sprogramirane tako, da vas uporabniki najdejo po vaši ključni dejavnosti (računovodstvo, podjetniško svetovanje, šiviljstvo,..) in ne po imenu vašega podjetja (Biba d.o.o, Rozca d.o.o.)

2. Ali vaše spletno mesto privablja potencialne stranke? Recimo, da ste proizvajalec tenis loparjev. Ljudje, ki iščejo po spletni strani z besedo »tenis« ne bodo vedno v prvo naleteli na vaše spletno mesto. Bodo pa naleteli na vaše spletno mesto v kolikor bodo vpisali ključno besedo »teniški lopar«, ali »teniški lopar znamke Dunlop« ali še bolje » Dunlop Aerogel Titan«. To so ljudje, ki točno vedo kaj želijo. Ko bodo na izdelek naleteli, ga bodo tudi od vas kupili, če boste le imeli primerno oz. sprejemljivo ceno.

3. Ali vaši socialni mediji podpirajo vašo spletno stran? V kolikor ste vložili vsaj 10% vašega spletnega trženja v socialna omrežja in preko Googla Analytics vidite, da 25 odstotkov obiskovalcev prihaja iz Facebook ali Twitter profila ste za vašo prepoznavnost ter spletno mesto naredili že zelo veliko.

4. Ali vaši obiskovalci pogledajo samo vstopno stran ali kaj več? Google Analytics vam pove delež obiskovalcev, ki niso nikoli kliknili naprej od vaše vhodne spletne strani. Če je odklon več kot 60 odstotkov imate problem, saj vaša vhodna stran ne vsebuje pravih informacij. V kolikor ugotovite, da so vaše ključne besede prave (to pomeni, da obiskovalce pripeljejo do vaše vhodne strani) obiskovalci pa še vedno ne vstopijo dlje kot do vaše vhodne spletne strani je skrajni čas, da prenovite spletno stran ali za pregled vašega spletnega mesta najamete strokovnjaka, ki vam bo podal informacije, kako se vaše spletno mesto lahko izboljša.

5. Ali vaša spletna stran »prodaja«? Spletna stran naj bi ustvarjala prodajo oz. vzpostavila možnost povpraševanja za vaše storitve. Če vaši obiskovalci ne iščejo na straneh, ki to omogočajo, potem vaša spletna stran ne opravlja svojega dela. Spletno stran je potrebno razdeliti na posamezna področja in tako obiskovalcem omogočiti, da hitro najdejo informacijo, ki jo iščejo.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj