6 korakov za uspešen e-mail marketing

6 korakov za uspešen e-mail marketing

05. 04. 2011

Vir in informacije: http://blog.spletnik.si/, 15.3.2011, Avtor: Helena Felc

Vedno več podjetij ugotavlja, da lahko pripeljejo stranke na spletno stran in jih prepričajo k nakupu oziroma konverziji z e-mail marketingom.

Kako lahko postane vaše podjetje eno izmed teh uspešnih podjetij?

Pri tem je potrebno upoštevati 6 osnovnih korakov:

  1. Pritegniti morate pravo občinstvo. Pri tem uporabite informativno vsebino ali anketo, ki bo pritegnila ljudi.
  2. Namenite veliko pozornosti vsebini, ki je na strani. Nočete izpostaviti komunikacije, da imate ogromno informacij, ki bi jih radi delili z naročniki na newsletter, vendar na strani vpisa nimate koristnih vsebin. Raje pripeljite občinstvo do zanimivega bloga, grafa ali raziskave, tako da vidijo, da imate kakovostne vsebine, ki ste jih pripravljeni deliti.
  3. Ob vpisu na newsletter ponudite brezplačen koristen vodič ali priročnik. Naj vaše stranke menijo, da ste vodilni na svojem področju. S pomočjo brezplačnih vodičev ali priročnikov si gradite kredibilnost.
  4. Ne začnite komunicirati prodajnih vsebin takoj. Ponudite bralcem informacije, s katerimi ste jih pridobili. Vzbujajte zanimanje in gradite na odnosu ter zaupanju. Ne začnite z direktno prodajo v prvih 3-4 e-novicah.  Šele kasneje in tudi takrat subtilno, npr. kako jim bo vaša storitev odpravila njihov problem.
  5. Ponavljajte v kontinuiranih časovnih razmikih.
  6. Spremljajte številke in ugotovite, kaj je vašim potencialnim strankam všeč in kaj ne.

Delajte na zvestobi vaših strank in jih informirajte o novostih, zanimivostih in akcijah na področju, ki ga pokrivate.

Ne odlašajte, prijavite se še danes ter vzpostavite komunikacijo s strankami in spremljajte njihov odziv.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj