Marketinški načrt in uspešno trženje na spletu

Marketinški načrt in uspešno trženje na spletu

15. 03. 2011

Datum:

  • 5. april 2011, od 11.00 do 12.30 ure
  • 12. april 2011, od 9.00 do 10.30 ure

Kraj: Dunajska cesta 136, Ljubljana

Ste na začetku svoje podjetniške poti in bi radi postali bolj prepoznavni? Poznate vsa orodja, s katerimi si lahko pomagate pri uspešnem nagovoru vaših potencialnih strank?

Na seminarju vas bodo seznanili z vsemi pomembnimi sestavinami marketinškega načrta, katere lahko uspešno uporabite v praksi. Posebno pozornost bodo namenili uporabi različnih tržno-komunikacijskih orodij in na praktičnih primerih prikazali njihovo funkcionalnost. Med vsemi tržno-komunikacijskimi orodji bodo še posebej izpostavili uporabo spleta in socialnih omrežij, kot je na primer Facebook.

Program seminarja:

  • Sestavine marketinškega načrta, prilagojenega podjetniku začetniku
  • Ustrezna predstavitev podjetja pred pričetkom trženjskih aktivnosti
  • Tržno-komunikacijska orodja, njihove funkcionalnosti in smiselnost njihove uporabe
  • Predstavitev podjetja, izdelka ali storitve na spletu. Kakšne možnosti imam in kaj je s stroškovnega vidika najbolj ugodno zame?

Seminar je namenjen podjetnikom začetnikom, ki iščejo načine za večjo prepoznavnost.

Prijave: Prijavite se lahko tukaj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj