Kako delovati in uspeti na Facebooku

Kako delovati in uspeti na Facebooku

11. 01. 2011

Vir in informacije: Finance, 8.12.2010, http://www.finance.si/, Avtor: Janja Simonič

Pravila in nasveti za boljšo predstavitev podjetij in blagovnih znamk na enem najbolj priljubljenih družabnih omrežij

Zakaj podjetje ali blagovna znamka na Facebooku? Komunikacija na tem družabnem omrežju lahko poveča obisk spletne strani podjetja, omogoča nevsiljivo promocijo blagovne znamke ter ustvarja zaupanje in pripadnost kupcev.

Klasična spletna stran je vizitka podjetja, kjer obiskovalec morda ne ve vedno, kje lahko najde določene informacije. Na Facebooku pa mu je takoj jasno, kje so slike, kontakti in kje lahko komentira, saj je stran zasnovana podobno kot njegov osebni profil. Tudi ne gre za tekmovanje med obema stranema, ampak za komunikacijsko sinergijo, če je strategija nastopa pravilno zasnovana.

Prednosti in slabosti

Komunikacija na Facebooku tako lahko poveča obisk spletne strani podjetja, omogoča promocijo blagovne znamke, ustvarja zaupanje in pripadnost kupcev. Ker je to lastni medij, odpadejo stroški oglaševanja, kjer je realizacija glede na vložek majhna, medtem ko je tu malo odpadnikov, saj se večina uporabnikov zanima za vas, če ste jim že "všeč." Ob cenovni ugodnosti glede na doseg sta prednosti tudi velika odzivnost in viralni učinek, ki nastane, ko kritična masa informacijo pošlje naprej svojim prijateljem, tako da se ta bliskovito razširi kot virus.

Med pogostimi napakami pa so pojavljanje brez strategije, uporaba zasebnega profila v poslovne namene, suhoparno in neosveženo komuniciranje, ignoriranje uporabnikov in brisanje neljubih komentarjev.

Več o tem si lahko preberete tukaj.

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj