Kako vzpostaviti spletno trgovino?

Kako vzpostaviti spletno trgovino?

11. 06. 2019

2 0
Koristnost članka
2 oseb je članek označilo kot koristen.

Vir in informacije: Zavod mladi podjetnik, 25. 4. 2019, http://mladipodjetnik.si/, Avtor: Petra Kušar

Nakupovanje prek spletnih trgovin je čedalje bolj aktualno. V prispevku je navedenih nekaj izhodiščnih točk, o katerih je dobro premisliti, če želite postaviti svojo spletno trgovino.

Glavna prednost spletnih trgovin so nižji stroški poslovanja, kot v primeru, da bi šlo za fizično trgovino. To je tudi razlog, zakaj se vse več podjetnikov namesto za klasično odloči za spletno trgovino.

Pozanimajte se glede splošnih zakonitosti spletnega trgovanja

Pridobite čim več informacij v zvezi s pogoji, ki jih morajo izpolnjevati spletne trgovine. Preverite, če gre za poslovni model, ki vam ustreza.

Skladiščenje produktov

Razmislite o tem, kje boste skladiščili izdelke za prodajo in v kolikšni količini jih boste imeli na zalogi.

Kategorija izdelkov

Za začetek se vprašajte, kakšne vrste izdelkov boste ponujali. Izberite kategorijo, znotraj katere boste delovali. Pomembno je, da obstaja neka skupna nit produktov, ki jih boste imeli v ponudbi. Tako boste hitreje postali prepoznavni, ljudje pa bodo točno vedeli, kaj lahko pričakujejo od vas.

Priporočljivo je, da v ponudbo vključite izdelke, po katerih je največ povpraševanja. Ozrite se po podjetjih, ki delujejo v enaki panogi in odkrijte, kaj je tisto, kar trg najbolj potrebuje. Smiselno se je odločiti za kategorijo izdelkov, kjer obstaja konkurenca. Če konkurence ni, dostikrat to pomeni, da po določenih produktih enostavno ni dovolj povpraševanja. Po drugi strani pa ne izberite kategorije izdelkov, kjer je stopnja konkurence že visoka in kjer dominirajo večja podjetja, saj boste na tako zasičen trg težko prodrli.

Izbira izdelkov

Zdaj, ko ste določili kategorijo izdelkov, ki jo boste ljudem ponudili, se morate odločiti za konkretne izdelke, ki jih boste dali v ponudbo. Pri tem izhajajte iz tega, kdo je vaša ciljna publika in kaj je ključnega pomena zanjo. Kakšne so njene vrednote in po katerih produktih bo najbolj povpraševala?

Priporočajo vam, da se na začetku ne prenaglite. V ponudbo dajte zgolj enega oziroma manjše število izdelkov. Tako si v začetku ne boste naredili prevelikih stroškov. Hkrati vam bo to dovolj kot izhodiščna točka za testiranje trga. Ko bo prodaja zaživela, je smiselno dodajati nove produkte.

Izbira ustreznega dobavitelja

V sklopu izbire izdelkov se morate odločiti tudi za dobavitelja surovin oziroma končni produktov, ki jih boste prodajali. Da boste s svojo ponudbo čim bolj konkurenčni, izberite tistega ponudnika, ki vam bo po najnižji ceni zagotavljal čim večjo mero kakovosti izdelkov.

Ime spletne trgovine

Priporočljivo je, da določite tako ime podjetja, da bo iz njega razvidno, kakšne izdelke ponujate oziroma da bo pritegnilo vašo ciljno publiko. Ime naj bo po drugi strani preprosto, da si ga bodo ljudje lažje zapomnili. Ni treba, da je ime vašega podjetja in vaše spletne trgovine enako, vseeno pa vam to prinaša določene prednosti.

Tehnična postavitev spletne trgovine

Da bi lahko postavili spletno trgovino, morate najprej pridobiti domeno. Določiti morate URL naslov spletne strani. Zasnovati morate postavitev rubrik in razmestiti izdelke v posamezne kategorije. Pri tem naj vam bo cilj, da bo uporaba spletne trgovine za obiskovalca kar najbolj preprosta in da bo lahko z minimalnim številom klikov dostopal do vsebin, ki ga zanimajo.

Stran naj bo čim hitreje delujoča. Naj bo kompatibilna z vašim poslovnim modelom in SEO prijazna. Izbrati morate možne načine plačila in dostave, med katerimi bodo lahko izbirale stranke.

Design spletne trgovine

Poleg funkcionalnosti je seveda pomemben tudi design spletne strani. Pri tem imejte spet v mislih vaše ciljne stranke. Če so vaša ciljna publika najstniki, boste verjetno zasnovali bolj igrivo in barvito spletno trgovino. Če gre za prodajo podjetnikom, boste izbrali bolj uglajen slog. Izberite barve, pisavo in slike, ki bodo odražale vašo dejavnost in poslanstvo spletne trgovine.

Vir: ecommerceceo.com

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj