17. Izvozni fokus, Ljubljana

17. Izvozni fokus, Ljubljana

29. 01. 2019

Novi izvirni načini za povečevanje mednarodne prodaje

Datum: 5. februar 2019, med 9.00 in 13.30 uro

Kraj: v kongresni dvorani Kristalne palače, Ameriška 8, Ljubljana

Prvi Izvozni fokus v letu 2019 bo namenjen delitvi dobre prakse mednarodne prodaje. Skozi povsem praktične primere bomo skušali odgovoriti na številne izzive v mednarodni prodaji.

  • Kako se diferencirati na zasičenem mednarodnem trgu?
  • Kaj sploh lahko naredimo z omejenimi resursi glede na mednarodno konkurenco?
  • Ko uspeš pritegniti pozornost in dobiš nekaj mednarodnega zaupanja - kako to nadgraditi?
  • Kako še povečati obseg poslovanja s svojimi prvimi kupci?
  • Kako si izboriti svoje mesto pri največjih mednarodnih kupcih?
  • Kako njim postati pomembnejši dobavitelj, pomembnejši partner?
  • Kako pri tem koristiti tudi različne načine financiranja mednarodne prodaje oz. kako nam pri mednarodni prodaji pomaga način financiranja svojih kupcev?

Program

Odgovore bodo dali praktiki, posamezniki, ki so te izzive doživele in jih uspešno premagali:

  • Roland Kacin (E.G.O. GmbH): Kaj moramo narediti, da bomo mednarodno prodajo povečali na več milijonov eurov?
  • Jernej Čopi (360 Karting): Ureditev supply chain za večjo mednarodno prodajo
  • Ivan Vučetić (Big 3): Kako na inovativen način prodreti do kupcev in se diferencirati v očeh nasičenega mednarodnega trga?
  • Lijana Kocbek (Boxmark): DM kot online poslovna priložnost: Kako z digitalnimi pristopi povečati učinek sejmov?
  • Tomaž Deisinger (Litostroj Power): Kako povečati prodajo s pomočjo izvoznega financiranja na podlagi praktičnih primerov?

Dodatne informacije in prijave

Ali se vam je zdel članek koristen? Da Ne



Nazaj